Digit #22 - Radek Hulán - Switcher!

Filed under

Přímý odkaz na stažení videa ve formátu mp4

Přímý odkaz na stažení videa ve Flash formátu (flv)

Přímý odkaz na stažení audia ve formátu MP3

Linkuj.cz!

Post to Twitter

118 Comments

  1. Take it easy
    Posted 20. 11 2008 at 20:46 | Permalink

    Skoda ze se Petr a Honzou tolik smali a nediskutovali aspon chvilku vazne, takhle se mi jevite opravdu jako trochu ti BFU apple users :) Jinak v pohode, jsem rad ze poznavam virtualne Radka :D

  2. Posted 20. 11 2008 at 20:52 | Permalink

    Neuvěřitelné :-) . Paráda!

  3. Posted 20. 11 2008 at 21:27 | Permalink

    Hezky pekne :) Jen skoda, ze ste nebyli striktnejsi - napr. Leopard samozrejme 64-bitovy OS je, navic ma tu vyhodu, ze podporuje i 32-bitove drivery.

  4. Posted 20. 11 2008 at 21:43 | Permalink

    Moc smíchu hoši. Sice mě to bavilo, ale hodně rušilo. Skoro jsem si připadal jak v Sitcomu, kde kvůli falešnými smíchu jsem nucen se zasmát každému vtipu.

  5. Posted 20. 11 2008 at 21:56 | Permalink

    Bezva, porad jsem cekal kdy prestanete vtipkovat, ale uslo to :-D
    Hlavne jsem rad ze se zvedla kvalita audia, zvlast kdyz to bylo toceny venku ve vetru tak to bylo suprčupr

  6. Michal Soukup
    Posted 20. 11 2008 at 22:18 | Permalink

    Ach jo, mohlo to být dobrý … škoda, že se tam neustále tlemíte a Radka nenecháte pořádně dopovědět větu. Jak říkám, mohlo to být dobrý. Asi switchnu zpět na Windows ;)

    Radek byl super, že to tam vydržel až do konce.

  7. Posted 20. 11 2008 at 22:27 | Permalink

    No, prečo nechodíte v TV?:D Konečne zábavná show :)) Zatiaľ best digit ever :))

  8. Posted 20. 11 2008 at 22:28 | Permalink

    Mě se to tedy moc líbilo, byla to sranda. Jeden z top 10 dílů. Hoši tohle se vám povedlo a myslím, že to bylo opravdu oživení digitu!

  9. Pavel
    Posted 20. 11 2008 at 22:42 | Permalink

    Radek by si měl udělat vlastní show, byla by to mnohem větší zábava než poslouchat dementní vtipy s dementním smíchem dvou podivných apple individuí..

  10. Posted 20. 11 2008 at 22:53 | Permalink

    Jako komedie dobré, ale všeho moc škodí :)

  11. j.v.
    Posted 20. 11 2008 at 22:58 | Permalink

    Osobně jsem trochu zklamaný - tak nějak jsem sice čekal že tenhle díl nebude moc “serious” (a těšil jsem se na něj), ale nakonec mi to moc nesedlo.
    Neustálé odbíhání od tématu a přerušování Radka v momentě kdy to už vypadalo že se rozmluví (a tím pádem to konečně začne být zajímavé) nějakým “ftipným ftipem” mi vadilo asi nejvíc.

    Takže… hodnotím jako ve škole, za 3. Bylo to sice dobré, ale žádná sláva :-/

  12. Posted 20. 11 2008 at 22:59 | Permalink

    Na tenhle dil jsem se opradu tesil a byl pro me trosku zklamanim. Kdyz pominu prostredi a spatnou kvalitu zvuku, nejvice me mrzelo jak jste furt Radkovi skakali do reci a nenechali ho dorict zadnou myslenku… Digit super, ale poradny zastoupeni vetsiny uz to chtelo jako sul :-)

  13. mrzo
    Posted 20. 11 2008 at 23:11 | Permalink

    No docela zabava, chvilu som skutocne veril, ze switchnul na Mac. Len ste ho mohli sem tam aj nechat dohovorit vetu :-) K jeho “switchu” - ja som na Mac switchnul prave kvoli Vistam, akonahle som ich videl, tak som si povedal, ze tadeto cesta nevedie - ale ako vidim, niekomu skutocne mozu stacit a vyhovovat…

  14. koupee
    Posted 20. 11 2008 at 23:54 | Permalink

    No hosi nevim, videl bych to na nejhorsi dil. Ten vynuceny smich, to bylo dost trapny. Defakto jste se smali sami sobe jak jste omezeni. A s tim virem jste se totalne sekli. V tom mel Radys celkem pravdu

  15. TiK
    Posted 20. 11 2008 at 23:56 | Permalink

    Docela to ušlo, ale celé koukání jsem čekal, kdy se dostanete k normální debatě, bohužel jste celý díl provtipkovali a nic kloudného z toho nevzešlo, no škoda, snad příště to bude lepší a to prostředí se taky nepovedlo. Na tento díl jsem se hodně těšil, teď zklamaní,… čus

  16. poke
    Posted 21. 11 2008 at 0:07 | Permalink

    Prosim Vas, vysvetlete nekdo uz R. Hulanovi, jaky je rozdil mezi sirkou datove a adresove sbernice.
    Sirka datove sbernice definuje schopnost procesoru zpracovat v jeden okamzik presne tolik bitu velke jedno instrukcni slovo (kdyz tedy pomineme VLIW architekturu) a prave tento udaj definuje onu mnoha-bitovost procesoru.
    Sirka adresove sbernice definuje mnozstvi operacni pameti, kterou je procesor schopen adresovat (bez nutnosti zavadet hardwarove pametove stranky). Rikat tedy, ze 64-bitovy system je tu proto, abychom meli vic operacni pameti nez 4Gb, je totalni nesmysl (nebo alespon obrovske zjednoduseni situace).
    Copak 8-bitove procesory a potazmo i jejich operacni system pracovali pouze s 256 bajty operacni pameti?
    A tvrdit, ze Leopard neni 64bitovy OS, je taky trochu vedle. Proste jen na to sli kluci v Cupertinu trochu s vetsim rozmyslem (a navaznosti na zpetnou kompatibilitu), nez jedna parta v Redmontu. ;-)

    Jinak DIGIT to byl super, drzim Vam palce.

  17. Lukoko
    Posted 21. 11 2008 at 0:10 | Permalink

    No, pokud opomenu, ze openGL akcelerovany okynka mel driv apple a je jedno jaky efektíky se k tomu pridaj, tak me strasne prekvapilo, kdyz jsem ve vistach videl veci, ktery lidi davali na kdelook.org, jako napady pro KDE4.
    Celkove byl tendle dil dost slabej. Misto rozumnych argumentu jenom detinsky tlemeni … fakt nic moc

  18. toncek
    Posted 21. 11 2008 at 0:24 | Permalink

    Tak mě se díl taky líbí. A výtky, které tady už padly s těma bych souhlasil. Čekal jsem trošku vážnejší a konstruktivnější diskuzi z Vaší strany. Toho smíchu a těch vtipů bylo opravdu až moc.

    Jinak super díl a jsem rád, že jsem konečně mohl poznat i Radka trošku jinak než jak se prezentuje v tom virtuálním světě.

  19. MartensPh
    Posted 21. 11 2008 at 0:51 | Permalink

    Dost jsem se nudil, skoda, snad priste… Tak pet vtipnych momentu :-) A to se Hulanovi argumenty daly celkem snadno vyvracet, pokud byste ho nechali dorict a vic poslouchali :-)

  20. Posted 21. 11 2008 at 0:53 | Permalink

    prepacte pani, Radka Hulana sice uz beriem ako urcitu ikonu internetu s extremnymi nazormi, s ktorymi z casti ci uz velkej alebo malej nesuhlasim (vdaka Radkovej nevedomosti/neskusenosti/bulvarnemu ponatiu clankov to ale chapem), respektujem vsak urcity nadhlad a “research” ktory svojim temam venuje… je tam ako inteligencia tak humor

    vy dvaja vsak, vy ste uplny vykvet debilizmu…konecne stadium evolucie stupidity, pri vas by som nevedel odkial zacat

  21. picus
    Posted 21. 11 2008 at 0:58 | Permalink

    co hulite?

    poslite vzorku.

  22. Afterglow
    Posted 21. 11 2008 at 1:23 | Permalink

    Práda, jen jste mohli RH pustit vice ke slovu. Takhle to nebyla moc vážná diskuze. Každopádně je to trochu něco jinýho slyšet Radovi názory takhle a číst je na blogu. Dobře chápu s jakou ideologií Windows používá, taky jsem měl kdysi velice podobnou…
    Jen doufám, že to nebyl poslední díl s RH!

  23. Paegas
    Posted 21. 11 2008 at 4:41 | Permalink

    No tenhle díl vysloveně zklamání. Máte poctu pozvat si do digitu člověka, který se jentak nevidí a vy tam neustále hloupě vtipkujete (ano, opravdu vtipných momentů je málo). Celkem se divím, že to s váma hulán vydržel, neustále se tam řechtáte jak puberťáci každý pitomosti až jsem se za apple komunitu styděl :((

  24. Jan Rajtr
    Posted 21. 11 2008 at 8:15 | Permalink

    Docela prima osvěžení. Dobrá práce hoši, hlavně že jste Radka přemluvili konečně :-) Popravdě jsem se těšil na díl s Radkem, a tak nějak jsem byl i překvapený, že na TOM videu nemá tak agresivní názory jako na webu. Ale podle toho bych lidi nesoudil :-)
    Jinak, zkuste se podívat na jeho diskuzi na myego.cz. Můj názor: docela k zasmání. Nevím proč díl podcastu, který byl vyloženě dělaný z mého pohledu jako legrace, pořád někdo hodnotí jako souboj macarů a radka, souboj názorů, hledání nejinteligentnějšího nebo souboj windows a os x. :-D

  25. Lada
    Posted 21. 11 2008 at 9:06 | Permalink

    Za sebe jsem spokojeny. Koho zajimaji debaty o hovne, resici se dnes a denne na kdejakem podradnem webu? Tohle bylo osvezujici a vtipne. Prekvapilo me, ze Radek je pomerne zabavny a nepusobi tak afektovane, jako u klavesnice. Cely tento Digit hodnotim kladne a bude duvodem, proc si pustim i ten dalsi.

    PS: Reci typu “stydel sem se za celou Apple kmunitu” jsou vazne idiotsky.

  26. Posted 21. 11 2008 at 9:30 | Permalink

    souhlasim s nazorem, ktery tu vyjadril Poke. 64bitu neznamena vic pameti, respektive vic pameti jde i s 32bit procesory. ta 32/64bitovost je totiz o sirce jine sbernice, nez te, ktera souvisi s adresaci pameti.
    64bit procesor znamena ze jsou vsude dvakrat vetsi argumenty instrukci a logicky to tak i vic zabira mista.

    jinak digit byl dobry i kdyz na muj vkus trochu moc vysmaty.

  27. Callipo
    Posted 21. 11 2008 at 10:21 | Permalink

    Zdravim.Tenhle dil se mi vubec nelibil.Cekal bych od vas vic profesionality.Takhle to bylo jak 2 mali rozjiveni kluci, kteri se smeji spoluzakovi, ze ma srandovni cepici (takhle to na me pusobilo) .. Nemelo to z vasi strtany uoven - takhle to vidim ja.Zklamani kluci .. :(

  28. Posted 21. 11 2008 at 10:27 | Permalink

    Čo tak spraviť nejaký remake a postaviť to na konštruktívnej debate? Toto je show, jeden z najlepších digitov, ale ikonu CZ internetu ani moc nepustiť k slovu a stále odbiehať od témy, keď RH začne serióznu konštruktívnu debatu, stále som i já čakal, že príde čas na debatu podloženú faktom, ale nestalo sa… Ale ako som už komentoval hneď po vzhľiadnutí dielu, bavil som sa maximálne.

  29. Posted 21. 11 2008 at 10:29 | Permalink

    No já se bavil :-) , sice faktický obsah nebyl bohatý jako obvykle, ale zas alespoň nějaká změna.

  30. Posted 21. 11 2008 at 10:32 | Permalink

    Budu nosit dříví do lesa, ale pro mě jeden z nejslabších dílů. Nebylo to moc vážný, Ulhán se moc nedostával ke slovu a ani to prostředí mi nesedlo. To díl s Patrickem, to bylo panečku! Ale jsem rád, že jsem viděl Radka “naživo”. A překvapila mě jeho kultivovanost, podle webu bych spíš tipoval, že vám omlátí Booky o hlavu :)

  31. johny
    Posted 21. 11 2008 at 10:34 | Permalink

    Radek Hulán je idiot a ne switcher

  32. xifox
    Posted 21. 11 2008 at 11:08 | Permalink

    Osobne jsem hodne zklamanej a souhlasim s tim co uz bylo uvedeno:

    - tema
    - zpracovani
    - moderatori
    - zvuk

    jedine plus je Radek Ulhan a jeho vekslacka image :D

  33. Posted 21. 11 2008 at 11:33 | Permalink

    Líbilo, usmíval jsem se. Žádnou seriozní diskusi jsem nečekal, nejsem cvok — lid žádal chléb a hry a taky je dostal :-) Ale je na vás sakra vidět zkušenost po té spoustě natočených DIGITů, Radek ve srovnání s vámi působil méně uvolněně (což je ale samozřejmé, jednak to dělal poprvé, jednak zkoušel odpovídat i vážně). Dík všem třem.

  34. Posted 21. 11 2008 at 11:49 | Permalink

    2Pavel: Přesně tak. Mě osobně se tento díl líbil a hodně jsem se u něj bavil. :-D

  35. Antonin Hildebrand
    Posted 21. 11 2008 at 11:59 | Permalink

    Vyborne jsem se pobavil chlapi. Diky!

  36. radosto
    Posted 21. 11 2008 at 12:31 | Permalink

    Na hřbitově? Pánové trochu úcty, ne? Mohu se zeptat koho tohle napadlo? Bude další díl z krematoria?

  37. Petr
    Posted 21. 11 2008 at 14:59 | Permalink

    Proč má ten šašek uprostřed rozmazaný obličej? Pixely asi vědí, co je to za píp….

  38. Posted 21. 11 2008 at 16:05 | Permalink

    2Pavel: me to prislo spise naopak… radek se snazil normalne diskutovat, nicmene kluci z digitu ho svym nemistnym smichem furt prerusovali… radek pusobil mnohem profesionalneji a uvolneneji

  39. asdf
    Posted 21. 11 2008 at 16:29 | Permalink

    Ti dva moderátoři se chovají jak puberťáci, trapné vtipy a smějou se každé kravině.

  40. Posted 21. 11 2008 at 17:39 | Permalink

    Co je to za týpka uprostřed? Někdo z Microsoftu?

  41. Posted 21. 11 2008 at 19:19 | Permalink

    OK, po přečtení množství komentářů zde, na Facebooku, u Radka i na Twitteru mi nezbývá, než se k poslednímu Digitu také vyjádřit. Dal jsem si tu práci a celý jej shlédl (což standardně neprobíhá, vzhledem k rychlosti zpracování) a musím dát za pravdu všem, co komentovali náš výstup ve smyslu:

    - neprofesionální
    - skákali jsme Radkovi do řeči
    - moc jsme se smáli
    - tento Digit nemá vysokou informační hodnotu

    O tom není pochyb a tvrdit něco jiného by bylo lhaní si do kapsy. Na druhou stranu, Digit je pro nás pořád o zábavě, o srandě, o tom, že děláme něco jiného a jinak. Nejsme profesionálové z televize a víme to. I přes všechny “chyby” byl pro nás tento Digit jeden z těch, u kterého jsme se zatraceně BAVILI.

    Nutno podotknout, že naše původní představa setkání s Radkem byla trochu jiná a těšili jsme se více na konfrontační a více a vyostřený díl. Ovšem Radek, jak je na videu vidět, působí při osobním setkání jinak, než by se z jeho psaní dalo odhadovat. Před samotným Digitem jsme měli možnost se o obsahu dílu trochu bavit a celá diskuze se vedla v podobném duchu - tzn. byli jsme schopni si dělat legraci ze sebe i z diskuzí na téma je tenhle OS lepší než ten druhý. Tím mám na mysli obě strany. To jsme se snažili přenést i do Digitu, ovšem pokud v tomto duchu diskutujete více než hodinu a pak část natočíte, je to samozřejmě částečně vytržené z kontextu (pro diváky).

    Přesto, jak jsem uvedl na začátku, tento díl nás hodně bavil, jsme rádi, že jsme tento díl udělali tak, jak jsme jej udělali a že jsme Radka (a asi i nás) prezentovali trochu jinak. Snad všem je jasné, jak byl tento díl míněn a že s vážnou debatou opravdu neměl co dělat. Prostě jsme si udělali legraci ze sebe, i ze žabomyších válek Apple vs. Microsoft. A kdo ví, třeba se s Radkem potkáme i v jiném Digitu, který uděláme zase jinak.

  42. Daniel
    Posted 21. 11 2008 at 19:55 | Permalink

    Krasna ukazka toho, ze Hulan si jednou udelal nazor, ten zakonzervoval, vypnul usi a oci a ted uz jen hlasa ty svoje formulky… bla bla 64bit bla bla… A nemohl si vybrat nejaky program, ktery on jako negrafik nejak realne vyuzije a ne furt dokola omilat ten Photoshop? To mu na duveryhodnosti moc neprida… On proste vybere vzdycky dve tri veci, ktery se daj interpretovat jako ze je v tom MS “dal” (prekrucovani a nafukovani 64bitove bubliny, Time Machine), ty nafoukne to extremnich rozmeru a pak s nimi zaplavi cesky internet. Visty to z bahna nevytahne, OS X to z pozice nejpokrocilejsiho desktopoveho OS nesesadi, ale jinak genialni strategie :D

    Ja se vam nedivim, ze jste se furt tak tlemili jak zhuleny… vzdyt Hulana nejde brat vazne :) Kdybyste to nepojali takhle, tak pak uz by zbyvala jen varianta zakopat ho tam k Mikolasovi Alsovi :D

  43. Posted 21. 11 2008 at 20:50 | Permalink

    to Daniel: No ja si spis myslim, ze bys mel usi a oci zapnout ty. Radek mne v tom videu docela prijemne prekvapil, ke vsemu mel konstruktivni input (i kdyz zahy prerusovany).

  44. Jakub Brabec
    Posted 21. 11 2008 at 21:14 | Permalink

    Petře, Honzo, Radku - super díl. Fakt paráda, moc jsem se bavil. Nechodím se na digit informovat, názory na věc si každý umí udělat sám, proto to neberu tak vážně jako většina přítomných.
    Chudák Radek to od vás dvou schytal hezkou dávkou výstřelků. Je to férovej a hodně chytrej člověk, konečně jsem ho viděl jaký je doopravdy.
    Jinak pořád nemůžu z té scénky na začátku kdy začne Petr mluvit - fakt pecka. Je vám oběma na tváři vidět jak se chcete začít smát. Dávám 11 hvězdiček z 10

  45. Paegas
    Posted 21. 11 2008 at 21:39 | Permalink

    2 Petr Mára - Ano digit je o zábavě a není profesionální, ale ona zábava by měla mít určitou úroveň. Tady je většina ubohého uchechtávání nad čímkoliv. Hulan nemá šanci příliš reagovat, protože není jak! Smějete se každé blbosti. Přesně jak píše někdo v této diskusi, takový mám z toho dojem - dvě děti se posmívají třetímu za jeho čepici a je jedno jaké používají argumenty, prostě ho zesměšňují, protože je jich víc. Hulán na mě působí spíše tak, že si myslí svoje, občas něco zkusí říct a po vašem výbuchu smíchu se snaží taky trochu smát, aby tam jen nestál a přemýšlí kdy bude konec.. sorry pánové, ale to se opravdu nepovedlo :(

  46. Daniel
    Posted 21. 11 2008 at 22:38 | Permalink

    to filemon: konstruktivni input? Kdyz po stodevadesaty nadhodil tech svych 64bitu, tak jsem se fakt musel tlemit (evidentne jsem nebyl sam)…. :D Leopard umi spoustet 32bit aplikace a presto se mi s nim pracuje asi stokrat lip nez s Vistou, ktera je plne 64bitova.. hmmmmmm…. to nechapu, cim by to asi mohlo byt? :D A to vecne omilane posilani SMSek, to je jako chyba Applu? A neni to takhle nahodou svobodny rozhodnuti vyrobce telefonu ignorovat 8% trhu tim, ze nedoda SW pro napojeni na telefon? Plac na spatnym hrobe. A machrovani s 64bit PS je uplne ten samej princip. Tak Adobe nema 64bit PS pro Mac, no…. a je to vec pouze a jen Adobe. Leopard by 64bit PS uhostil. “Okopirovani” nahledu souboru z pruzkumnika ve Vistach — jasny, Apple se asi z casti inspiroval, ale kam to taky dotahnul: srovnavat to, co umi vista s QuickLookem?? :)

    A ty neustaly kecy o 98% “tech inteligentnich” (coz je mimochodem blbost, protoze apple mel v rijnu pres 8% a 100 - 8 nejak porad ne a ne dat 98)… to je konstruktivni input!

    “Apple od pocatku kopiruje Microsoft” (nekomu chybi znalosti o historii Windows a vztahu MS a Applu, o schopnostech a urovni NeXTSTEPu…)

    mam pokracovat s citacemi “konstruktivnich inputu”….? :)

  47. Kamil
    Posted 21. 11 2008 at 23:01 | Permalink

    Nejsem moc RaDO pozitivní, ale popravdě mě Radek zaujal daleko víc, než zbytek… Přihlouplé vtipy jako ze základní školy to dost kazily, místo toho to mohla být zajímavá diskuze. Takto to skončilo na tom, že Apple zastánci nebyli schopni reagovat na Radovi argumenty jinak než přitroublým smíchem a slovem “photoshop”…

    Nechcete udělat regulérní reedici?

    Jinak se mi ale digit líbí :)

  48. M.art.in
    Posted 21. 11 2008 at 23:07 | Permalink

    Mohlo to být jiné a nebo ještě třeba jiné a nebo ještě jinější. Bylo to takové jaké to bylo a je to tak v pořádku. RH na mě působil dojmem normálního člověka rozhodně jinak než jsem si ho představoval po přečtení pár jeho pravd. Celkově pohoda, prdel, dobrej model. :-)

  49. Posted 21. 11 2008 at 23:27 | Permalink

    Díky lidem za reakce zde i na mém webu.

    Osobně se jen divím, že hodně lidí se diví, že digit není superseriózní diskuse, profi kamera, dokonalý střih. No není. Není to televize, není to sitcom, a už vůbec to není profi film. Posledních 10 dílů digitu je vždy vcelku nuda, a tento díl na tuto velkolepou tradici velice dobře navázal. ;)

    Já jsem se s Honzou a Petrem před i při natáčení moc dobře bavil, a o to jde. Dalo by se říci, že přestože to bylo natáčeno, tento díl nebyl nakonec dělán vůbec pro diváky :)

    Když jsem se na video koukal, tak je fakt, že Petr s Honzou to trošku neustáli ohledně skákání do řeči a občas nevtipných vtípků, nicméně to je spíše obraz toho, že před natáčením byla pohoda :)

  50. Posted 21. 11 2008 at 23:43 | Permalink

    Tedy, abych to doplnil - pohoda byla proto, že nikdo z nás tří rozhodně není “ultras”, a jsme poněkud vyspělejší než se nervovat či dokonce hádat nad něčím tak nepodstatným jako je volba operačního systému či železa.

    Nakonec je to vidět i z komentářů, inteligentní komentující jsou příjemně překvapeni kultivovaností (drtivá většina lidí), jen pár zaslepených ultras stále bojuje tam, kde nikdo nechce válčit…

  51. Daniel
    Posted 22. 11 2008 at 0:08 | Permalink

    2 Radek Hulan: s tim nevalcenim zacni u sebe. Treba tim, ze ze svych slavnych komentaru o Macech a OS X udelas neco vic nez jen systematickou demagogii zalozenou na nicem… oh… ja zapomnel, to bys pak byl jen yet another blogger, klesla by ti navstevnost a tim i prijmy. Ani ty povestne vyplatni pasky z Redmondu, o kterych tvi protivnici tak radi spekuluji, by uz nebyly tak lakave ;) No jo, mas to dobre vymysleny :)

  52. Posted 22. 11 2008 at 1:15 | Permalink

    to Daniel: tou konstuktivnosti jsem mel spis na mysli to, ze takrikajic zahral kazde tema. Reklo se poker, prisel s pokerstars, reklo se umi to tohle, ano ne, proc. Proste debata, ktera nekam muze vest a v konecnem dusledku z ni divak muze neco mit. Vubec netvrdim, ze s nim ve vsem souhlasim (napr. 64bit a Leopard ci nemoznost pouziti iPhone coby modemu).

  53. Posted 22. 11 2008 at 7:07 | Permalink

    Důležité je, že se dá pracovat na obou systémech - můj případ. A oběma pánům, co dělají Digit držím palce. Dělají něco navíc, co vůbec nemají za povinnost. Mě minimálně zpestří cestování vlakem a taky můžu porovnat své názory na věc s jejich, ať už souhlasím, nebo ne.

  54. mofo
    Posted 22. 11 2008 at 12:20 | Permalink

    Hoši vy dva jste vážně ubožáci. Takový “výkon” bych se styděl zveřejnit.

  55. pleva
    Posted 22. 11 2008 at 12:35 | Permalink

    Takové přátelské popovídání si, když se kámoši po roce někde potkají (hřbitov není zvyklá lokace)…. Celé to je moc rozjuchané (že by se některé nesoulady skrývaly pod jucháním?)

    Ale Radek Hulán působil úplně civilně a byl i nejvěcnější. Být v politické straně, tak mu jdou preference kvapem nahoru a straně taky . :-)

    Jak píšu, sympatický a moc rozjuchaný pokec tří lidí, co se znají a zůstávají na svých pozicích. Ostatně proč ne, když jim všem funguje veškeré železo jak si přejou :-)))))
    Tak jim přeju, ať jim to funguje už jen líp.

  56. iMaty
    Posted 22. 11 2008 at 14:25 | Permalink

    Docela mě zaujal RH - myslel jsem si o něm, že je “arogantní iDiot” přesně tak, jak se prezentuje na svém blogu, ale ve skutečnosti vypadá sympaticky a mysím si, že je to i celkem rozumnej člověk.
    Super díl, každej si minimálně mohl udělat názor na RH. Jinak některý vtípky byly fakt dobrý a rozhodně si nemyslím, že byste nebyli schopni diskutovat na úrovni, jak píšou někteří zoufalci na Radkovo blogu.

  57. Posted 22. 11 2008 at 23:14 | Permalink

    Potěšilo mě, že digit s RH byl nekonfliktní, zábavný a nesnažil se rozlousknout tu hloupou otázku Win nebo Mac . Díky oběma za nový pohled na Radka, díky Radkovi za nadhled!

  58. Posted 22. 11 2008 at 23:31 | Permalink

    Upřímně nic moc. Já bejt Radkem, tak už bych vám možná jednu natáh’… Jo, sem cholerik!

  59. zdeny
    Posted 23. 11 2008 at 13:07 | Permalink

    Nekonfliktní byl, ale zábavný? Smysl tohoto dílu jsem nenašel. Win, nebo mac? To není hloupá otázka. Ať si každý užívá, co chce, a řeší si tu otázku sám. Chodím na mac stránky kvůli informacím, návodům… prostě tématu, které mě zajímá. Názory zesměšňující mac mě nezajímají, já to vidím jinak a přesvědčuji se o tom v životě. Názory RH jsou mi zcela lhostejné. Tady být nemusel.

  60. Posted 23. 11 2008 at 15:22 | Permalink

    Konecne viem kto je ten “Radek” robte viac videii prosim …..

  61. miro novak
    Posted 23. 11 2008 at 19:01 | Permalink

    Fascinuje ma, ako tu niekto ide zastavat Uhlana, ze on, chudak, nemohol dokoncit ani jednu svoju myslienku.
    Pozrite sa na jeho blog, spytajte sa ludi znalych situacie na jeho blogu a zistite, ze on prispevky, ktore mu nelezu do prdele, sproste maze.
    Takze, ked by mal byt tento podcast redigovany podla manierov ala Uhlan, tak kazde jeho slovo malo byt vypipane a jeho xicht premazany ciernou farbou. Po vzoru jeho blogu.

    Pravda sposobuje bolest, ale lieci.

    miro novak
    p.s. Uhlan bol fake. :)

  62. Posted 23. 11 2008 at 23:41 | Permalink

    Prvy som pocuval podcast. Po ulici som sa tak rehotal, ze ludia len krutili hlavou, ci som v poriadku. Takze pobavit ma velmi pobavil. Je to zabavne (zial trpi audio… smiech a vietor tomu nerobia dobrotu).

    Nuz sice bolo vsetko uz asi povedane, ale len spomeniem, ze ked sa malo ist do hlbky softwaru tak ste stracali rec (vsetci traja). Taktiez davam za pravdu samotnemu Radkovi s virusmi… Sice mam XPcka (ako vacsina ludi na CZ a SK internete urcite legalne kupene…. 100%… :D isteze…) tzn. hotfixy vypnute (sice uz SP2), bez antiviru a raz za cas (pol roka) ho prebehnem pre istotu… nasiel som jedneho smiesneho trojana… Pol roka so systemom, ktory nebol snad 4 roky updatovany. Ak clovek neotvara maili z nejakych freeporn.com a netaha warez nemusi sa nejak obavat (aj ked o tom by sa dalo velmi dlho polemizovat).

    Taktiez nech si kazdy pouziva co mu viac vyhovuje.

    A este som zabudol… kopirovanie windowzu macom, alebo opacne? Ak ktosi videl film The Pirates of Silicon Valley (aj ked neviem do akej miery je pravdivy), tak z ludskeho hladiska by asi vyhodil windowz von windowzom… aj ked nikto nie je svaty…

  63. Joey
    Posted 24. 11 2008 at 0:20 | Permalink

    Hu. Vzdycky jsem Hulana povazoval za desneho blba. Uz si to nemyslim, protoze tuto metu naprosto prekrocili dva strasne vtipni kluci, co pouzivaji Meka a maji Ajfoune. Ti jsou tak desne kuul, ze si nejspise poridim taky bily pocitac a tefelon, ktery umi posilat ty esemesky.

    Tato komunita je zda se o dost horsi nez ta linuxacka, ktera je plna asocialu a jinych priserek.

  64. xdrm
    Posted 24. 11 2008 at 14:11 | Permalink

    i pres problemky dobrej dil. dik.

    Radek mne u mne banana, timto vystoupenim si to trochu napravil.

  65. johnny
    Posted 24. 11 2008 at 15:24 | Permalink

    kdy bude další díl? :-o

  66. Posted 25. 11 2008 at 1:00 | Permalink

    Zdravim vsechny a diky za kazdy jednotlivy komentar. To, ze jsme se u nataceni toho dilu kralovsky bavili bylo myslim videt a rad bych se timto omluvil vsem, ktere muj smich rusil. Digit delame pro zabavu a ja ji tentokrat podlehl vic, nez by bylo zdravo, takze jeste jednou sorry a priste si dam vic pozor.

    Zaroven bych rad odpovedel vsem, kteri cekali nejaky velky flame, ze setreme Radka ci dokonce pestni souboj:

    Pri priprave dilu nas Radek doslova pozadal, abychom dil natocili v pratelske a nekonfliktni atmosfere. Zaroven trval na autorizaci natoceneho zaznamu. Osobne jsem to privital, protoze mi nekonecne diskuze na tema Win vs. Mac pripadaji nekonstruktivni a zbytecne - kazdy rozumny clovek vi, co je lepsi :)

    Takze jsme se rozhodli dil hodne odlehcit a posunout tam, kam podle nas patri. To ze Radek ve vysledku delal neco trochu jineho, nez na cem jsme se dohdli je vec jina, ale o tom si muzeme rict nekdy priste primo v Digitu. Mel na to plne pravo …

  67. Posted 25. 11 2008 at 1:01 | Permalink

    @johny: Dalsi nataceni je naplanovano na 7.12.08

  68. Posted 25. 11 2008 at 1:03 | Permalink

    @Joey: Ale proc ne, kazdy ma na svuj nazor pravo… Ale pokud si vy koupite MAC, prosim dejte mi vedet, prelepim si jablicko, aby me s vami nekdo nespojoval :)

  69. Posted 25. 11 2008 at 1:05 | Permalink

    @mrtvocich: No vidite a Radek odchazel ve stejne dobre nalade jako my. Kde asi bude problem???

  70. Posted 25. 11 2008 at 1:07 | Permalink

    @mofo: Nemyslime si, ze bychom se meli za cokoli stydet, ale prosim - mate pravo si myslet cokoli. Zrejme ale Digit nebude pro vas …

  71. Posted 25. 11 2008 at 3:51 | Permalink

    Gratulujem, pekne video sa vam podarilo. Dufam, ze si nejakeho hosta dovediete castejsie. I ked som anti-apple clovek, tak vase nazory si rad pozriem :-) Inac ste nejako nespomenuli linux. Asi tam trebalo este niekoho stvrteho… Ale to mi je tiez jedno. Kedze ja som win user :-)

    Len tak dalej :-)

  72. euGENIUS
    Posted 25. 11 2008 at 11:09 | Permalink

    Vypadá to, že RH nedotuje jen Microsoft, ale i operátoři. Jak jinak si vysvětlit jeho hlavní výtky na hlavu Applu, MB Pro - NE - protože neumí posílat SMS a iPhone - NE - protože neumí posílat MMS.
    Chudáček, už mu moc argumentů nezbývá. Jinak je to kabrňák, takhle se veřejně a dobrovolně zesměšnit neumí moc lidí.
    DIGIT super

  73. _oli
    Posted 25. 11 2008 at 21:06 | Permalink

    Byla to sranda, oddechový díl. Koukám, že sem napsal i Filemon :), hezky se to tu schází, samí odborníci…

  74. Petr
    Posted 25. 11 2008 at 21:13 | Permalink

    Hulán se chová normálně jenom na veřejnosti, jinak by mu mohl někdo pocuchat obličej. Jenom na netu a na svém blogu si vyskakuje a neuznává jiné názory. Kdo má jiný názor je pubescent. Jinak díky za super video.

  75. Posted 26. 11 2008 at 0:36 | Permalink

    Diky za podporu … Uz jednam s nekolika dalsimi hosty, i kdyz dalsi dil bude trochu jiny

  76. Emen Maznak
    Posted 26. 11 2008 at 6:37 | Permalink

    Hosi, tim vasim zajikavym smichem a plkanim do zapocatych vet jste ne me dojem neudelali - to hykani je uplne oproti vsem principum mluveni pred kamerou - nemluve o tom, ze vam mnou a vsemi tady dosud tak opovrhovany Lulán strcil do kapsy klidem, schopnosti dorict vetu, ktera ma zacatek a konec a dokonce i sdeluje nazor. Proc jste, teda hlavne PM, tak zastydle pubscentni? Copak je teďka Mac lakýrka pro trapáky? To by mě mrzelo. Strihat, strihat, strihat, mene slovni brecky rikam uprimne, a to proto, ze ocenuji to co delate, ale ta forma je znacne nedovarena.

  77. Posted 26. 11 2008 at 13:02 | Permalink

    “Pri priprave dilu nas Radek doslova pozadal, abychom dil natocili v pratelske a nekonfliktni atmosfere” — nepožádal, u oběda navrhnul jako jednu z variant a vy jste okamžitě souhlasili… Stejně jako ty jsi navrhnul abych vystupoval jako “switcher”, a já s tím ihned souhlasil :-)

    Pokud jsi se Honzo podle většiny lidí “hihňal” až moc (to jsou nejčastější komentáře zde i na mém webu), je to spíše známka toho, že (a) lidi nechápou atmosféru a (b) ty jsi evidentně podcenil kameru a “neangažovanost” publika (přestože s natáčením máš více zkušeností než já). Přátelská atmosféra -rozhovoru- není o neustálém smíchu.

    Každopádně pro případný další Digitu to chce mít lepší scénář a popřemýšlet, co člověk udělal špatně ;)

    Zde jsou třeba lidi na “nudný díl” zvyklý, ale na mém webu téměř nikdo nechápal o co jde a kdo jsou ti dva hihňající se pánové a vůbec se těm lidem nedivím :-)

  78. Posted 26. 11 2008 at 13:29 | Permalink

    @Honza Březina A co třeba ten párkrát zmiňovaný Čtvrtníček, to nevyjde? Blíží se Vánoce, třeba by s ním přišel i nějaký ten iSob :-)

  79. petrmara
    Posted 26. 11 2008 at 15:52 | Permalink

    Jen pro upresneni, kdyz jsem se potkali, navrhnul jsem udelat dil maximalne konfrontacni, coz jsi odmitl a nechtel si se touto cestou vydat. To jsme respektovali, stejne jako to, ze bez tveho souhlasu video nepustime ven. I to jsme samozrejme v ramci feroveho pristupu odsouhlasili.

    Honza tedy jako kompromis navrhl dil s vtipem spocivajici v tvem switchnuti, na kterem jsme se shodli. Z vyse uvedenych duvodu jsme se nepousteli do temat, ktere jsi na svem blogu popisoval, protoze prekroceni urcite linie by znamenalo Digit nepustit ven. A diskuze na tema 64-bitove Visty, system ktery nainstaluji a pak se o nej nestaram, Apple ma 2%, nikoho nezajima Google… o tom jsme se prece nemohli bavit seriozne, z toho se dal udelat pouze dil, ktery celou tu diskuzi bere na lehkou vahu a dela si z toho legraci. Myslim, ze tak jsme to pochopili vsichni tri.

    A co se tyce reakci lidi, ano pro radu lidi byl tento dil nepochopitelny a verim tomu, ze pokud nekdo prisel na tvuj blog a pustil si to video bez znalosti pozadi, musel si pripadat uplne nekde jinde :)

  80. Josef Depo
    Posted 26. 11 2008 at 16:16 | Permalink

    No, zaznamenal jsem tam jednu velkou lež - na MSDN rozhodně není k dispozici veškerý software co kdy MS udělal či publikoval. Dokonce tam nejsou ani všechny jeho verze operačních systémů. Není tam nic z rodiny NT ani tam není Windows 2000, Windows 95 -> Me.

  81. Posted 26. 11 2008 at 19:43 | Permalink

    “na MSDN rozhodně není k dispozici veškerý software” — no dobře, bobečku, je tam veškerý software, který je aktivně podporován MS, tedy nemá end-of-life. Tam samozřejmě historické věci jako NT, 95 či 98 nepatří a nepředpokládá se, že by je kdokoliv potřeboval… Jsou tam Win 3.11, Win 3.2, XP, Vista, W2k3 server, W2k8 server, WinCE, atd.

    Na běžný rozhovor by tato formulace byla poněkud nabobtnalá, ale pokud člověk není naprostý idiot, chápe to. Komentující jako ty patří do klece…. (nepolstrované)

  82. Paegas
    Posted 27. 11 2008 at 3:46 | Permalink

    @Radek Hulán - zajímavé, protože Win 3.11 už mají end-of-life za sebou..

  83. Posted 27. 11 2008 at 8:35 | Permalink

    @Paegas teraz sa tu začne diskusia o tom, čo kto presne terminologicky povedal? Video bola show, tam nik nemá záujem vysvetlovať presné termíny, ak si to nepochopil. Načo by to Radek vysvetloval do detailov? Povedal to tak, ako sa to hodilo.

  84. Posted 27. 11 2008 at 9:40 | Permalink

    Super zabava,
    vdaka :-)

  85. ghostbuster
    Posted 27. 11 2008 at 11:05 | Permalink

    staré, ale stále dobré. :)
    http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=86522360&size=o

  86. Cyberdog
    Posted 27. 11 2008 at 11:09 | Permalink

    No ja bych tomu vycetl uplne jinou vec, a sice, ze jste ho vubec pozvali. S idiotem, ktery si zalozil business na tom, ze hlasa nesmyslne a svym zpusobem fasisticke nazory, jako je ten pan co byl mezi vama, se nema vubec cenu bavit, a zvysovat mu tak popularitu. Jedine reseni je ho ignorovat, timpadem prestane byt videt, prestane lidi zajimat, a mozna na tom svym super 64-shitovym PC bude muset dokonce zacit i pracovat.

  87. JS
    Posted 27. 11 2008 at 13:46 | Permalink

    Špatné. Informační hodnota nula. Čekal jsem inteligentní diskusi. Místo toho jsem viděl dva hýkající pubescentní chovance nějakého ústavu. Radek Hulán příjemně překvapil - škoda jen, že jste ho chlapci nenechali mluvit. Myslím, že je jasné, kdo tu z koho udělal pitomce.

  88. Krupicka
    Posted 27. 11 2008 at 19:57 | Permalink

    Bejt vama tak to snad ani neprezentuju. Vyzniva to jako body pro Hulana …. bohuzel ….

  89. Martius
    Posted 27. 11 2008 at 21:43 | Permalink

    Já bych řekl toto - já věřím, že Radkovi běhají Visty dobře, ale pokud to má být systém pro většinu, tak by měl běhat dobře i na ne tak výkoných pc, jako má on. Switchnul jsem na mac o letošních prázdninách a nemůžu být spokojenější. Produktivita práce mi vzrostla o několik desítek procent, všechno funguje tak, jak má. Nepotřebuji mít na výběr ze 150 různých textových editorů. Stačí mi jeden, který splní všechna má očekávání (textmate). A tak bych mohl pokračovat.
    Skvělý díl, děkuji

  90. Posted 29. 11 2008 at 11:15 | Permalink

    Mě se tento díl velmi líbil, byl zábavný a dobře koukatelný. Apple vs. Microsoft se ani jinak podat nedá.
    Jsem rád že jsem mohl Radka poznat alespoň virtuálně, když je už tak znám svými výroky :-)
    Jen tak dál hoši, držím Vám pěsti. Už se těším na další díl. :-)

  91. Cenda
    Posted 2. 12 2008 at 22:01 | Permalink

    Bylo to super :-) Konečně přišel i Radek

  92. Posted 3. 12 2008 at 17:16 | Permalink

    Super, jen tak dál, už se těším na další díl :-) sranda musi být! i tento díl byl super

  93. Posted 3. 12 2008 at 17:25 | Permalink

    Caues, jsem student a chtel bych si koupit MBP, poradil by mi nekdo jak za dobry peniz koupit? Nebo neprodava nekdo?

  94. Josef Depo
    Posted 3. 12 2008 at 22:48 | Permalink

    @Radek Hulán o MSDN: o té aktivní podpoře je to ještě větší lež. Pokud jste někdy opravdu MSDN používal, tak je tam nápis, že je to z licenčních důvodů. Že?!? :-D

    Jinak jsou tam k dispozici třeba i poslední 3 verze MS DOS. :-)

    Mimochodem - ačkoliv Microsoft produkuje software pro Mac OS, tak v MSDN není. Že tam nejsou hry od MS ještě pochopím (je to pro vývojáře), ale že tam není třeba ani Office for Mac?????

  95. Posted 4. 12 2008 at 10:47 | Permalink

    Cenda: nebylo to uplne lehke, trvalo to dlouho, ale myslim ze to stalo za to. Ted jsem zase potkal Radka na konferenci v Italii a moc jsme se bavili vzpominanim na prihody ze hrbitova :)

  96. Martin
    Posted 4. 12 2008 at 22:57 | Permalink

    funny story…. ten svuj profi telefon, co umi posilat smsky, mmsky a pripojovat se pres nej na net, zrovna prodava na svem ego.cz :D hlavne, ze to je fakt bestovej telefon ;-) GL Radek

  97. Honza Brezina
    Posted 4. 12 2008 at 23:37 | Permalink

    jo jo Radek se dal do upgrade a pokud vim, tak zase HTC :( Ten clovek snad nema vkus nebo je workoholik

  98. Beatcase
    Posted 5. 12 2008 at 21:03 | Permalink

    tak iPhone ma *opravdu* zabavne aplikace. V podstate cihla s peknyma ikonkama, ktere se dokazou hejbat. taky bych preferoval HTC. nebo Blackberry.

  99. Posted 7. 12 2008 at 13:25 | Permalink

    @Beatcase No ta cihla je mensi nez vetsina HTC, ta cihla ma skvele vyresenou synchronizaci kalendare, kontaktu, nastaveni a rady dalsich veci pres me.com. Ta cihla ma super napojeni na Google aplikace, zejmena na mapy. Ta cihla ma radu profesionalnich aplikaci. Ta cihla je docela genialni hern platforma.

    Ne ze bych vam HTC nepral, jsou to mimochodem super stroje, ale zvolil iPhone po letech pouzivani nejvyssich modelu smartphonu od Nokie, SE, HTC a jsem tomu vazne rad :)

  100. Posted 7. 12 2008 at 13:30 | Permalink

    Pratele,

    dnes tocime dalsi dil … Stay tuned!

  101. Posted 8. 12 2008 at 23:37 | Permalink

    Vysvětlení je vcelku jednoduché. Skupině zainteresovaných lidí (autoři) připadaly některé věci v natáčení velmi vtipné, protože se jich sami účastnili. Nějak se mi nezdá, že by tohle bylo nahrané. Jenže pro diváka to není tak vtipné, a každému z nás se už určitě stalo, že se dostal do situace, kdy mu přišlo legrační skoro všechno. A vám se to stalo právě teď. Ale bylo to hrozné :P

  102. Posted 14. 12 2008 at 16:01 | Permalink

    @lefiath: Jo budu mluvit za sebe a musim rict, ze mi vtipne prislo uz opravdu skoro vsechno. Ted zpetne mi pripada nejvtipnejsi uzkoprsost nekterych lidi a jsem strasne rad, ze jsme tenhle dil natocili a ze lidi jako vy to dokazou pochopit a nedelat z toho konec sveta - diky!

  103. Bobes
    Posted 18. 12 2008 at 10:19 | Permalink

    Honzo, Petre, je mozne postnout nekolik screenshotu z videa na Hulanopedii? Uz tam nekdo dal Digit heslo, ale par fotek by to ozivilo. Dik.

  104. petrmara
    Posted 18. 12 2008 at 11:26 | Permalink

    @bobes ja s tim problem nemam, klidne tam vloz i to video :)

  105. ERT
    Posted 18. 12 2008 at 14:56 | Permalink

    kdeže existuje HHpedie?

  106. Posted 18. 12 2008 at 16:08 | Permalink

    už vidim a přidávám http://www.okoun.cz/boards/radek_hulan

  107. Posted 29. 12 2008 at 10:29 | Permalink

    Jen taková poznámka k Radkovi pokerstars.com jede na mackovi ;-)

  108. Posted 29. 12 2008 at 21:56 | Permalink

    @hatex: pekna poznamka :) dik

  109. crax
    Posted 21. 01 2009 at 21:39 | Permalink

    mam pro vas velmi zajimavy tip na switchera!
    ivo lukacovic!

  110. kowy
    Posted 22. 01 2009 at 9:58 | Permalink

    Fakt díky za super podcast! Já jsem si ho opravdu užil. Ještě že to nebyla vážná diskuze. Myslím si, že kdybyste se snažili o vážnou diskuzi, tak by mě to akorát zvedlo tlak. S Radkem naprosto nesouhlasí a takto byly jeho názory alespoň trochu snesitelný…
    Fakt digit rools!

  111. Posted 23. 01 2009 at 15:28 | Permalink

    diky

  112. Posted 29. 03 2009 at 16:35 | Permalink

    Tento díl jsem viděl jak první z Digitu a hned jdu na další. Je to paráda, super. :)

  113. petr
    Posted 17. 04 2009 at 21:15 | Permalink

    Kdo nemá rád Macy, nebo Windows, nebo Hulána, musel být zklamán. Dokázali jste se perfektně povznést. Všichni tři.

  114. Honza Brezina
    Posted 19. 04 2009 at 4:07 | Permalink

    @petr: A cekal jsi neco jineho? O tom nejak tenhle dil byl :)

  115. Goldlabel
    Posted 27. 04 2009 at 14:39 | Permalink

    Musim rict, ze me trosku zamrzelo, ze vasi reakci na RaDovi vyblitky na tema kopie Vist v podobe Leopardu nebylo, ze Visty komplet okopirovaly Tigera.

  116. Honza Brezina
    Posted 4. 05 2009 at 1:25 | Permalink

    @goldlabel: A vazne je to potreba? Osobne povazuju podobne hadky za uplne zbytecne …

  117. Encore
    Posted 17. 04 2011 at 18:52 | Permalink

    Dvema slovy: Super dil!

  118. Encore
    Posted 17. 04 2011 at 19:00 | Permalink

    Btw. Radek Hulan zminoval, ze Windows maji neco podobneho jako TimeMachine.. Patrne byla rec o aplikaci tretich stran, protoze Zalohovani tim patrne nemyslel :-) Vi nekdo, o co jde? Priznavam, ze by me to zajimalo..

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*
« Back to text comment