Digit #27 - MacBook a MacBook Air, do čeho investovat?

Filed under

Přímý odkaz na stažení videa ve formátu mp4

Přímý odkaz na stažení videa ve Flash formátu (flv)

Přímý odkaz na stažení audia ve formátu MP3

Linkuj.cz!

Ve stylovém prostředí příjemné kavárny Budvarka na pražském letišti jsme natočili díl věnovaný vybavení, které by nemělo chybět žádnému často cestujícímu geekovi. Nový hliníkový MacBook a druhá generace MacBooku Air se staly oběťmi naší recenze. V obou případech se jedná o opravdu důsledně praxí prověřené zkušenosti, takže pojďte vybírat s námi.

http://www.restaurant-letiste.cz

69 Comments

  1. STEPAN
    Posted 23. 03 2009 at 14:20 | Permalink

    Opet skvely dil jedine co bych vytknul bylo to ze jste natocili kameru proti svetlu takze obraz nebyl tak kvalitni ale zalezi na zvuku!

  2. Posted 23. 03 2009 at 14:26 | Permalink

    Chteli jsme aby byl videt ten letistni terminal. Souhlasim, ze v te kavarne maji i lepsi mista - priste

  3. Meescha
    Posted 23. 03 2009 at 14:46 | Permalink

    Výborný díl, chlapi! Kdo umí, ten umí a dělá Digit, kdo neumí, čumí…takže čumím. :-)

  4. vikous
    Posted 23. 03 2009 at 16:35 | Permalink

    Ocenuji nadhled se smyslem pro humor a ze nemate problem zmini prip. otevrene kritizovat i ty mene povedene veci. A samozrejme diky za tip na snad rozumny podnik na letisti :)

  5. Posted 23. 03 2009 at 16:38 | Permalink

    Moc povedený díl, protisvětlo jsem přežil a dobře se pobavil :-). Jsem zvědavý na další díl, jaké bude mít téma :-).

  6. Posted 23. 03 2009 at 16:40 | Permalink

    Další díl bude o digitální fotce, tedy pokud se nestane něco přelomového a nezměníme plány. Ale jo, mame připravené zase speciální prostředí a mohla by to byt prča …

  7. Posted 23. 03 2009 at 16:59 | Permalink

    Pěkná reklama na Apple. Pokud bych měl hodnotit DIGIT jako takový, v porovnání s předchozími díly, tak je to už MOC o Applu. Proti té firmě nic nemám, ale všeho moc škodí…

  8. Fery
    Posted 23. 03 2009 at 17:44 | Permalink

    ,,zahraniční student, nebo český podnikatel” :-D - super dil :-)

  9. Posted 23. 03 2009 at 17:48 | Permalink

    @Fery: No to je vazne prima :) Novy uhel pohledu

  10. Posted 23. 03 2009 at 18:28 | Permalink

    Parádní díl, obzvláště pro mě, protože v budoucnu plánuju koupi zřejmě Alu MacBooku. Skvělé bylo, že to byly opravdu zkušenosti reálných uživatelů a že jste i vystihli, na co je který notebook dobrý apod.

    A samozřejmě vtip s cílovkou Applu nemá chybu :).

  11. MJ
    Posted 23. 03 2009 at 18:45 | Permalink

    Super díl, těším se na další. Snad mi pošlou včas z reklamace bílý Macbook. Plasty (jak jste říkaly) nevydržely.

  12. invex-fanda
    Posted 23. 03 2009 at 18:49 | Permalink

    Zase výborný díl, ostatně jako vždy. Jinak z toho Displayportu nebuďte zoufalí. Taky nesnáším tu roztříštěnost v IT, ale (bude to možná znít ohraně) právě DP by nás tohohle konečně mohl zbavit. Má k tomu totiž všechny předpoklady jako je podpora naprosté většiny velkých firem, nezatíženost licenčními poplatky a údajně i laciná fyzická implementace do samotných zařízení (oproti například DVI). Stinnou stránkou je, že oproti VGA/DVI/HDMI byli provedeny poněkud větší změny a redukce se tak realizuje pomocí aktivního čipu, což řešení samozřejmě značně prodražuje. Na druhou stranu se není čemu divit, že pokud bylo cílem navrhnout moderní rozhraní, tak bylo potřeba porušit tu třicetiletou kompatibilitu s VGA. DP je snad konečně next-gen rozhraní, na kterém spolupracují a plně ho podporují všechny důležité firmy. V ideálním případě by se z DP mělo stát něco jako je dneska USB (ale pro video/audio přirozeně :) ). Osobně se mi velice zamlouvá idea mít na TV, PC, NB… stejný konektor pro přenos obrazu.

  13. Honza Brezina
    Posted 23. 03 2009 at 19:52 | Permalink

    @scotty: kdyz recenzujeme produkt, tak je to o nem. To je snad logicke ne? Priste bude Digit zase o necem uplne jinem

  14. dsquared
    Posted 23. 03 2009 at 21:48 | Permalink

    další pěkný díl, děkuji za něj ! :) Sám jsem toto dilema řešil před nějakým časem, kombinaci staršího iMaca a Aira (první revize) jsem vyřešil přechodem na unibody Macbook a Cinema LED 24″ a velká spokojenost !

  15. Jiri Benes
    Posted 23. 03 2009 at 22:43 | Permalink

    pěkný díl, dík. Inteligentní rozhovor, který svižně běží dopředu. Nezmínili jste se o software, takže předpokládám že s ním není žádný problém.

  16. Shorty
    Posted 23. 03 2009 at 23:28 | Permalink

    Pridavam se ke spokojenym posluchacum a divakum tohoto dilu :) GW :)

  17. toncek
    Posted 24. 03 2009 at 1:20 | Permalink

    Taky děkuju za pěkný díl. Sám jsem podobnou věc, před cca 2 měsíci řešil..Zvažoval jsem zleva a zprava až jsem nakonec skončil u nového macbooku pro (firewire :-), ale i další maličkosti) navíc půl kila rozdíl oproti klasickému MB pro mě nebyl až takový problém..

    Je to můj první mac, takže pořád jsem ve stavu, že objevuju mac os a bavím se tím..Co se týče hardwarové stránky, tak je to opravdu parádní kousek a musím souhlasit s věcmi, které jste zmínili..Jen bych doplnil nedostatky, které v současné době vadí mě..

    -> Otisky klávesnice na displeji - nevím proč, prostě se mi celkem často stává, že když zavřu víko displeje, tak se mi na displej obtisknou některé klávesy ze středu klávesnice..Musím tak celkem často čistit displej. O tomto problému už jsem i něco četl, zřejmě tím trpí více uživatelů..Nevím jak je to u 13″ macbooků..

    -> MBP si v režimu spánku ukousne cca 2% z baterie za hodinu. Tady si myslím, že by to mohlo být lepší..

    ->lesklý displej, tady už si pomalu zvykám. Kromě toho, že je lesklý mu není co vytknout..

    ->při pokládání maca na stůl vydává takový nepřirozený zvuk, jakoby to byl nějaký plasťák. Nepřijemně klepe ten spodní kryt..

    Další nedostatky mě momentálně nenapadají :-)

    Pánové ještě jednou děkuji za díl ! Jako mnozí další, těším se na pokračování..

  18. Jarda
    Posted 24. 03 2009 at 1:23 | Permalink

    Perfektni panove, perfektni :-) je fakt, ze protisvetlo trosku zhorsilo video, ale vyborne jste se trefili tematem do meho dilema :-) u mne to vyhraje air.

    Jednak si chci udelat radost ;-) pak i vahou - 700g uz je znat, ale hlavne displejem, ktery, v porovnani s alu MB, je vazne o tridu lepsi. To jste myslim ani nezminili toto?

    No kazdopadne diky za skvely Digit! :-)

    Hodne zdaru,
    Jarda

  19. Honza
    Posted 24. 03 2009 at 1:37 | Permalink

    Mam osobne MBP 3,1 jsem s nim jakz takz spokojen (az na ty dve reklamace, diky bohu za apple care pp), je to teda muj druhej mac, pred tim sem mel bilej MB, nicmene… hosi je pekne co delate, je fajn, ze jste fanousci, ale pro koho je ten porad urceny?… lidi co nemaji mac si z toho nic nevemou, protoze si budou myslet, ze jste fanousci (mozna fanatici) do applu a jejich produktu a lide, kteri mac maji… tem jste nic noveho nerekli… ja osobne se tedy radim zrejme do druhe skupiny… nic mi to nedalo, ztrata casu…

  20. Posted 24. 03 2009 at 2:12 | Permalink

    Takovy pekny pokec o novem zeleze, ale nic noveho pod sluncem. Uz se tesim na dalsi dil, co takhle se pobavit o iMac a Mac mini?

  21. Desty
    Posted 24. 03 2009 at 6:57 | Permalink

    Infantilni blaboly o nicem.

  22. Marek Zehra
    Posted 24. 03 2009 at 10:53 | Permalink

    Musím opět pochválit… skvělý díl… Musím se přiznat že mám stále dilema. Teď mám MBP(4,1) a pořád zvažuju Air, protože bych si moc rád “udělal radost”. Jenže mi trochu vadí, že bych neměl všechna data na jednom místě :/ Jelikož přejíždím mezi dvěma místy docela často, tak je to pro mě důležitá věc. Data která potřebuju bych určitě řešil přes MobileMe, ale co ostatní? Fotky, iTunes atd.
    Prostě nevím :(
    @Honza Březina: Jak řešíte například ty fotky? Říkal jste, že je občas na Airu i roztřídíte. Jak pak řešíte synchronizaci? “Ručně”, nebo nějak automaticky?

  23. Posted 24. 03 2009 at 11:36 | Permalink

    Opět skvělý díl, ani nevím kolikrát jsem to zde už psal. Jste prostě super. Vybíráte skvělá témata a je sváma “prča” :-) . Prosím hlavně nepřestávejte! Vždycky se těším na každý nový díl.

  24. Posted 24. 03 2009 at 11:48 | Permalink

    @invex-fanda: jo jo. Kez by to tak bylo. Ale obavam se, ze k tomu vyrobci uplne nesmeruji a v dobe kdy tlaci na HDMI se jim nejak rychle a elegantne prechazet na DP moc chtit nebude

  25. Posted 24. 03 2009 at 11:49 | Permalink

    @Jiri Benes: ne neni

  26. Posted 24. 03 2009 at 11:54 | Permalink

    @Honza: Nemyslim si, ze bychom byli fanatici a i kdybychom tak na nekoho pusobili, nemam s tim problem. Cilova skupina je myslim jasna: kazdy kdo uvazuje o nakupu MB nebo MB Air dostane nazor do skladacky. Pokud je rozumny, vezme si z nej co povazuje za prinosne a rozhoduje se sam. Je jedno jestli ma jit o prvni nebo x-ty Mac. Nejsme agitacni stredisko - jsme Digit :)

  27. Posted 24. 03 2009 at 11:55 | Permalink

    @Miroslav Buček: Mozna se k nim casem dostaneme, ale chceme aby byl Digit co nejpestrejsi, takze ted bude nasledovat Digit zase o necem trochu jinem :)

  28. Posted 24. 03 2009 at 11:56 | Permalink

    @Desty: Diky za podporu, i diky Vam budeme v nataceni Digitu s chuti pokracovat :)

  29. Posted 24. 03 2009 at 11:58 | Permalink

    @Marek Zehra: Air nemuze byt jediny pocitac, ac jsem si to chvili naivne myslel. Ted to resim tak, ze Air je na praci, data skladuju dlouhodobe stejne na externim diskovem poli a mam jeste MBP na multimedia. Takze co roztridim na Aire, to pak rucne prenesu na cilove misto. Na Aire neskladuju prakticky nic

  30. Marek Zehra
    Posted 24. 03 2009 at 13:01 | Permalink

    @Honza Brezina: Díky za info. Vím, že nemůže být jediný počítač. Tak jsem to ani nemyslel. Já se pořád právě děsím toho mít dva počítače. Protože bych měl určitě bordel v tom co mám v jednom a co nemám v druhém. Ale je fakt, že kdybych měl Air jenom na net a na práci, tak bych mohl mít všechno na jednom místě. Každopádně díky za tip a recenzi. Už o něm uvažuju zase o trochu víc ;)

  31. Posted 24. 03 2009 at 15:59 | Permalink

    Skvělé téma, díl mě bavil a ještě jsem se u toho stylově najedl. :) Jen tak dál.

  32. Posted 24. 03 2009 at 17:41 | Permalink

    Dobry diel ako obvykle! Len tak dalej.

    Maly detail - Div “wrapper” sa vam zatvara pred Divom “sidebar” a tak vam to rozhodilo tuto podstranku. V IE sa dokonca nezobrazil sidebar vobec. ….to len aby ste to nemuseli hladat.

    Tesim sa na dalsi diel. Drzte sa.

  33. Posted 24. 03 2009 at 17:50 | Permalink

    @lewro: Diky za upozorneni - predavam Petrovi

  34. Posted 24. 03 2009 at 22:26 | Permalink

    Fajne povidani, kuci…

    Muj cerny MB sice jeste do duchodu neodchazi, ale tak po ocku jsem koukal co bych poridil jako nastupce a citim se dost v pasti a to sice kvuli jedne veci — FireWire. MB by mi stacil, ale nema ho, prijit kvuli nemu o unibody a koupit refreshnuty bily MB je taky skoda a MBP nepotrebuju, kupoval bych ho jen kvuli FW (i kdyz je fakt, ze je tam rovnou 800)… a desktopovy pocitac nechci/nepotrebuju. Takze co dal…? Kdo zna skutecny (ne papirovy) vykonovy rozdil mezi USB 2.0 a FW400, tak me mozna chape (nemluve treba o retezeni FW disku tak, ze nemusi byt vsechny pichnute primo v kompu)….

  35. Gulex
    Posted 25. 03 2009 at 0:54 | Permalink

    Ahoj,
    super dil!!!

    Jen bych se zeptal: Mam novy MBP a rad bych si rozsiril pamet a mozna zakoupil novy HDD (vetsi a rychlejsi), mate nejaky tip, kde koupit? Pripadne nejake doporuceni? Dekuji.

  36. Posted 25. 03 2009 at 11:31 | Permalink

    @lewro - diky, mrknu na to, nahodim IE a zkontroluji :)

    @Gulex - ja myslim, ze je uplne jedno, kde koupis, bud vem 320GB/7200 otacek, nebo 500GB/5400 otacek

    Vsem diky za vas komentar a hodnoceni!

  37. Posted 25. 03 2009 at 11:52 | Permalink

    Díky za super díl.

    Já již docela dlouhou dobu funguju jen na Airu jako na jediném počítači. Vyhovuje mi jeho velikost a váha a mám ho vlastně pořád při sobě. Ano, rychlost oproti MBP není nic moc, ale pro kancelář to stačí bohatě a nebojím se ani upravovat RAW ze zrcadlovky, bez problémů si poradí i s PS a přípravou webdesignu. Když to porovnám se svým předchozím notebookem s papírově lepšímy parametry s win. tak mi subjektivně přijde, že je air rychlejší. Ne tak samozřejmě v hrubém výpočetním výkonu…

    Zvykl jsem si na jedno USB, beztak jsem snad nikdy neměl připojeno více periferií na starém compu.

    Vzhledem k tomu, že stále aira nosím někde s sebou, tak bych jiný těžší počítač nechtěl. A netbook mi na práci zase nevyhovoval. (hp2133)

  38. MichalS
    Posted 25. 03 2009 at 15:24 | Permalink

    Pěkný díl. Já už asi půl roku zvažuji přechod z Vist na OSX a tedy i nákup HW. Přiznám se, že investice mi pořád přijde spíše jako rozmar. Stolní iMac je fajn, ale jediný počítač to není řešení pro mě. MBP je dost drahý a tak mi jako jediný produkt dává smysl MB unibody + koupit ex.monitor (asi ne ten applovský)+klávesnici mac (za 3500 super cena :-)) a mighty mouse. Jsme někde lehce pod 50.000. Zajímal by mě názor Vás, kteří třeba toto máte za sebou, ideálně toho kdo peníze musí vydělávat a tedy přemýšlí i ekonomicky. Díky

  39. Honza Brezina
    Posted 26. 03 2009 at 10:10 | Permalink

    @deeneo: v podstate souhlas. 1usb mi bohate staci, pro kancelar vykon taky a ten notebook je navykovy. S tim zpracovanim RAWu a APS jsme asi kazdy jinak narocny, ale to se muze stat. V kazdem pripade mam Airu taky rad - srdcovka

  40. STEPAN
    Posted 26. 03 2009 at 10:33 | Permalink

    mrknete na zive.cz
    Matonoha[herec]tam na tiskovce nekomu rozmlatil telefon…!

  41. peobka
    Posted 26. 03 2009 at 15:56 | Permalink

    zdravím, jen maličkost k webu, na normálním rozlišení 1280×1024 se mi dole zobrazuje posuvnik a to neni moc dobré.

  42. Slovo
    Posted 27. 03 2009 at 11:37 | Permalink

    Supr dil :) jen jsem se chtel zeptat nedavno jsem si koupil svuj prvni macbook alu. a oproti drivejsku kdyz jsem mel Hp notal kterej vydrzel necele 3h tak ted mi Macbook vydrzi 4h vpohode samozrejme se snizenym jasem ale je to parada. Jak jste na to s baterkou u new Macbooku? Porad si na to stezujete ale ja jsem spokojen. :)

  43. Slovo
    Posted 27. 03 2009 at 11:46 | Permalink

    @MichalS: nedavno jsem prechazel z Vist mel jsem pc za 30 tis asi rok, dloho jsem vahal s prechodem a kdyz jsem se nakonec odhodlal tak jsem se tlokl do hlavy proc jsem to neudelal uz davno. Koupil jsem Macbook 2,4 a jsem spokojen, veci jako co mas za grafarnu uz neresim proste to jede paradne a jsem spokojen maximalne. Co rict k systemu a sow. Proste bomba konecne muzu upravovat fotky kvalitne a rychle, videa jednoduse a profesionalne iLife 09 se proste poved. OSX bezi uplne perfektne a to mam na pozadi jeste XP a to jen z duvodu ze delam v Cadu ale jsem otravenej kdyz mam prepinat do XP. Vrele ti doporucuju prechod budes si to pochvalovat.

  44. Tomas
    Posted 27. 03 2009 at 16:00 | Permalink

    Pripnul jsem si v aute muj iPod na drzak a dival jsem se na vas posledni prispevek. Diky moc. Jako obvykle to bylo lehke, zabavne, poucne. Jen trochu by to chtelo vyladit svetlo (idkyz to osobne ja asi moc neocenim diky rizeni). Dale jen poznamka… nevim kudy litate, ale WiFi je na kazdem druhem letisti zdarma. Jsem z Moravy, takze mam nejblizsi letiste ve Vidni a tam WiFi bezi uz pekne dlouho a vcelku rychle.

    PS: Jeste jednou diky moc a uz se tesim na dalsi dil.

  45. Honza Brezina
    Posted 27. 03 2009 at 22:37 | Permalink

    @tomas: letam hodne, wifi je skoro vsude, ale placeny. Mist s free wifi zas tolik neznam…

  46. Posted 28. 03 2009 at 0:00 | Permalink

    Diky za dalsi skvely dil. Delka tak akorat, celou dobu melo vase povidani spad. Super.

    @MichalS: Neutracej za MightyMouse, kup si cokoliv jineho (Microsoft, Logitech…). Mam ji 3 roky a moc rad jsem ji odlozil k pocitaci, ktery ovladam hlavne pres ScreenSharing.

  47. deeneo
    Posted 28. 03 2009 at 9:11 | Permalink

    H. Brezina: je pravda, ze RAW nezpracovavam davkove, ale jen vybrane fotky. Zvykl jsem si, ze finder vcelku rychle vygeneruje nahledy rawu a pak promazavam pres justlooking. A rychlost mi dostacuje :-)

    A co mne fakt dostava i ted, je zpracovani. Takovej hubenour a pritom pevnej, nic nevrze, neprohyba se a i pres ujisteni ostatnich zavistivcu se air nezlomil :-)

  48. Posted 28. 03 2009 at 12:58 | Permalink

    @deeneo: jo jo, je to radost mit Airu na kline …

  49. Fery
    Posted 28. 03 2009 at 14:39 | Permalink

    @MichalS: jsem student a o koupi apple jsem premyslel uz hodne dlouho, rozhodujici byla cena :-( nakonec jsem koupil lehce pouzity MBP za 32K, OSX je proste nadhera, mam tam i XP ale jen kuli CADu….naprosto me uchvatila vydrz baterie…neznam jiny NB s podobnou kofiguraci vydrzi tak dlouho…Appe je sice drazsi,..ale nelituju toho :-) vrele doporucuju :-)

  50. Posted 28. 03 2009 at 17:41 | Permalink

    zdravím,
    měl bych dva dotazy. Vezmu to bodovým systémem.
    1) Nevíte, zda-li lze uplatnit Apple Warranty s iPodem koupeným na ebayi v ČR u ofic. dealerů Applu (Czech Data Systems, iRoom v HK,…)? Děkuji.
    2) Má podle vás cenu zkoušet dělat podcast (pouze zvukový, nebo časem i video) čistě jako jednotlivec? Nebude to pro posluchače/diváka nudné? Děkuji za názor.

    Děkuji mockrát.

    Jinak perfektní práce - skvělé prostředí, téma atd. . No myslím, že digit jde jen a jen nahoru.

  51. MichalS
    Posted 29. 03 2009 at 8:41 | Permalink

    Diky za komentar. Myslim , ze do toho jdu.

  52. Luke
    Posted 29. 03 2009 at 12:04 | Permalink

    Tak jsem po patnácti letech přešel z Windows na MAC, čekal jsem že switch bude o hodně náročnější, fotky, videa a hudba samozřejmě bez problémů, nejnáročnější na tom všem bylo sehnat MAC verze programů, ale sehnal jsem všechny co jsem potřeboval, ani jsem nedoufal že MAC má takovou podporu v softwaru… každý mě tím strašil :)
    Je to vážně úplně jiný svět, obdivuju expose (nebo jak se to jmenuje, ta parodie na expose co předvádí Visty je proti tomu k smíchu), jednoduchost, a hlavně RYCHLOST. Měl jsem srovnatelné železo jako mám teď v Macbooku, ale tohle je úplně jiná dimenze. Klobouk dolů.. po téhle zkušenosti možná začnu uvažovat i nad iPhonem.. Každopádně díky kluci, tenhle díl byl ten poslední impulz kterej mě k tomu switchi “dokopal”, a jsem vám vděčnej :)

  53. Jan Rajtr
    Posted 29. 03 2009 at 20:49 | Permalink

    Super díl hoši. Air je nádhernej stroj. Měl jsem možnost mít v ruce na pár dní unibody macbooka (nejdražší z nejlevnějších :-) ) a musím říct, že to je neuvěřitelný. Ať si říká kdo chce co chce, tak tohle je vrchol designu, funkčnosti a preciznosti. Je pravda, neměl jsem v ruce vyšší modely jiných výrobců a věřím, že třeba torzní pevnost (u Airu by mohli někteří vyprávet že :-) ) bude u některých kovových modelů srovnatelná. Ale jedině Apple (dobře možná i Sony) to dokázal spojit do takové efektivnosti. Nic neklape, nevrže, necvaká. A to už nemluvím o takových věcech jako chlazení, displej ajn. Zmínit ale musím touchpad, který je absolutně návykový. No kdo měl v ruce nové modely macbooků ví o čem mluvím…

    Lehce PR post ode mě ve stylu webu My Ego - Das Original…ale snad se nikdo zlobit nebude…

    Tak ať Vám booky šlapou, a věřím že budou…:-)

  54. Honza Brezina
    Posted 30. 03 2009 at 12:15 | Permalink

    @Ondrej: je jedno kolik lidi dela podcast, zalezi jen na tom, zda maji co rict. Zkus to a uvudis….

    Co se tyce zaruky, obavam se ze ne, ale opet je to na vyzkouseni. Nevim jestli je to zrovna ww zaruka

  55. Honza Brezina
    Posted 30. 03 2009 at 12:16 | Permalink

    @luke: vazne dik!

  56. Posted 30. 03 2009 at 16:25 | Permalink

    @Honza: A myslíš, že bude někoho zajímat poslouchat jen audio? Já sice digit poslouchám hodně jen v mp3, pustím si ho pěkně když někam jdu do města nebo přšed spaním :) Ale myslím, že nejsem zrovna majorita .)

  57. Posted 1. 04 2009 at 8:39 | Permalink

    @Ondřej Trhoň: Zalezi jen na obsahu. Ve svete porad audio casty prevazuji a nemam pocit, ze by o ne nikdo nestal …

  58. Frankie
    Posted 2. 04 2009 at 18:33 | Permalink

    Ahoj Petře, jen menší dotaz pro Tebe. Říkal jsi, že jsi do nového unibody Macbooku strčil větší a rychlejší HDD. Mohl bys uvést konkrétně jaký jsi tam nacpal a jak to šlape? A co vibrace? Díky

  59. petrmara
    Posted 4. 04 2009 at 8:51 | Permalink

    @Frankie - dal jsem tam puvodne 320 GB / 7200 otacek Western Digital, ten zazlobil a ted tam mam 500 GB/5400 otacek, taky WD. Vibrace ani hlasitost neni problem.

  60. Posted 8. 04 2009 at 1:13 | Permalink

    Pěkný večer,

    připravuji se na koupi druhého MacBooku domů (máme už bílou 13″) a teď bych rád pro sebe MacBook Pro 15″.
    Při procházení speciifikací na webech jsem narazil na dva modely s taktem 2.4, 2.53 a 2.66. Ten 2.53 bývá označen jako výběhový či výprodej.
    Znamená to, že 2.53 je postupně nahrazován modelem s taktem 2.66? Cenový rozdíl je 6 tisíc korun a žádnou jinou změnu, než zmíněnou frekvenci procesoru, jsem nenašel.

  61. Posted 8. 04 2009 at 11:25 | Permalink

    Je to starsi generace se starsim chipsetem a je tam jeste par dalsich zmen. Rozhodne bych koupil to posledni generaci uz kvuli kvalitnejsimu displeji a moznosti osadit 4GB RAM

  62. hihak
    Posted 19. 04 2009 at 18:50 | Permalink

    dobry video, akorat bych snizil jeho delku. je to moc dlouhe. pozdeji to zacne nudit.

  63. Hayes
    Posted 27. 04 2009 at 15:31 | Permalink

    Premyslim o upgradu letos na podzim a musim rict, ze moudrejsi nejsem. Aktualne mam 17″ mbp, ktery slouzi uz tretim rokem, naprosta spokojenost i co se tyka vykonu. Jelikoz pouzivam doma pocitac predevsim jako zdroj HW, jak rikal ve videu Petr, tak uvazuju, ze bych tentokrat sahl po 15″ verzi a klasicky ho pripojoval dale k ACD. 17″, ac je nova opravdu nadherna je dost velka a v tomhle pripade se mi jevi jako lepsi moznost koupit casem Airko.

  64. IPHONER
    Posted 1. 05 2009 at 10:21 | Permalink

    Jen skoda ze mi to video nejde spustit na iphone:-(

  65. Honza Brezina
    Posted 4. 05 2009 at 1:22 | Permalink

    @iphoner: video jde velmi pohodlne do iphonu dostavat z Appstoru jako videocast Digit Live… Vse zcela automaticky a optimalizovane. Staci bezplatny subscribe :)

  66. ERT
    Posted 6. 05 2009 at 13:22 | Permalink

    @Honza Brezina - z iTunes store, app store zatím nestačí

    @iphoner http://www.digit.cz/podcast/vodcast.xml

  67. Posted 6. 05 2009 at 16:14 | Permalink

    @ERT: Asi uplne nechapu? Co nestaci?

  68. ERT
    Posted 7. 05 2009 at 18:56 | Permalink

    @Honza Brezina podcasty neobsahuje český App store, jen mezinárodní v iTunes store

  69. Posted 21. 12 2009 at 21:44 | Permalink

    Zase jeden z těch z těch “luxusnějších” dílů, mám na mysli slušné prostředí, společenské oblečení… Tento styl se mi moc líbí, ale zachování toho vtipu, který tomu dáváte určitě také. Toto bylo ideální zkloubení. ;) A jsem rád, že mi konečně někdo v těch MacBoocích udělal pořádek. :D

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*
« Back to text comment