Digit #49 - iPhone 4 nedočkavýma očima

Filed under

HTML 5 verze pro iPhone/iPad přímo na VIMEO

Apple iPhone 4 a iOS 4 jsou novinky, o kterých se opravdu hodně mluví s píše. Jak se díváme na keynote z WWDC? Kde vidíme výhody nového iOS4 a proč se tak těšíme na iPhone 4? Vše spolu s komentářem k iDevCampu v tomto dílu.

MP4 HD| MP4

90 Comments

  1. Posted 1. 07 2010 at 15:18 | Permalink

    Aspoň jednou první! Díky za díl kluci. :-D

  2. housking
    Posted 1. 07 2010 at 15:23 | Permalink

    Mohl sem byt prvni, ale zavahal sem :D

  3. Posted 1. 07 2010 at 15:26 | Permalink

    cuká mě video. Jde vám to normálně? Sleduji to přímo na stránce v posledním FF. Flash 10.

  4. Posted 1. 07 2010 at 15:29 | Permalink

    @Jan: Gratulace :)

  5. Posted 1. 07 2010 at 15:30 | Permalink

    @Jiri Benes: Vimeo dnes nema uplne svuj den. I upload byl trochu problem, ale urcite se to behem par hodin zklidni.. Ale maji progresivni download, tak to staci nechat chvili na Pause a on natahne cache

  6. Posted 1. 07 2010 at 15:46 | Permalink

    týjo ten strým dneska to je jak za ADSL…

  7. Pejco
    Posted 1. 07 2010 at 15:58 | Permalink

    Ahoj,
    úžasný letní díl :) Moc vám to jde!
    Jen by mě zajímalo, kolikatipalcový ten Honzův Macbook pro je?:)

  8. Ondřej
    Posted 1. 07 2010 at 16:01 | Permalink

    Ahoj kluci, díky za super díl. S iPhone 4 začínám mít pocit, že Apple pomalu ale jistě začíná spíš dbát na kvantitu než na kvalitu. I když je problémů s anténou zatím poskromnu (vzhledem k celkovému počtu prodaných kusů), tak ale přesto jsou a to je v mém případě u telefonu, který nejspíš přeskočí 20 000,-Kč hranici, naprosto nepřijatelné. Osobně si raději koupím levnější 3GS a nainstaluji iOS 4.

    Jak jste mluvili o FaceTime, škoda, že jsem jste nekomentovali fakt, že videohovor lze jen z iPhone 4 na iPhone 4. Na Apple to není nic neobvyklého (dává to alespoň nějakou záruku, že to fakt bude “kompatibilní), ale přesto znám spoustu lidí, se kterými často “video-hovorujeme”, ale iPhone jim nevnutím….jo a co microSIM, hodláte SIMky stříhat, nebo začnou operátoři MicroSim prodávat?

  9. SedRicK
    Posted 1. 07 2010 at 16:06 | Permalink

    Super díl. Na iPhone 4 se taky moc těšim, ale já si radči chvilku počkám až se to pořádně ujasní, jestli je ten příjem signálu hw, sw nebo výrobní chyba. Každopádně se těšim na vaší podrobnou recenzi jako u iPadu. Nic proti živě nebo technetu, ale vy dva to umíte tak hezky podat :D

  10. Posted 1. 07 2010 at 16:07 | Permalink

    @Pejco: Mam uz delsi dobu 17″ MBPro kvuli fotkam a maximalni spokojenost

  11. Posted 1. 07 2010 at 16:09 | Permalink

    @Ondřej: No microSIM se bude muset objevit v nabidce operatoru za predpokladu, ze budou chtit prodavat iPhone 4. Do te doby se obavam, ze je nic nemotivuje a tudiz nuzky to jisti. Uz jsem to delal pro iPad a neni to problem. Dokonce neni problem poridit redukci pro micro SIM na SIM

  12. Posted 1. 07 2010 at 16:09 | Permalink

    @SedRicK: diky moc za pochvalu. Delame vse pro to abychom iPhone 4 meli co nejdriv

  13. SedRicK
    Posted 1. 07 2010 at 16:14 | Permalink

    @Ondřej : Ono je to složitý s tim signálem. Je to hóódně nafouklá bublina, kterou přiživujou ještě víc “solidní” média.
    FaceTime je zatím jen iP4 to iP4, ale Apple FT nechá otevřený pro ostatní vývojáře, takže pokud bude zájem tak se to objeví i na dalším telefonech. microSim už nabízí ode dneška Vodafone a ostatní slibujou, že do uvedení iPhonu 4 u nás budou.

  14. Posted 1. 07 2010 at 16:19 | Permalink

    cukani videa: tak problem byl u mne. Mel jsem zapnute HD a pocitac to neutahne.

    dik za zajimavy dil.

  15. Posted 1. 07 2010 at 16:30 | Permalink

    @SedRicK: microSIM: dobra zprava

  16. Pejco
    Posted 1. 07 2010 at 16:48 | Permalink

    @Honza Březina díky, chci si v nejbližší době koupit MBP, ale nevím jakou velikost, nejvýhodnější by pro mě byla 13″ verze, ale bojím se že to bude moc malé :D Právě proto se ptám ostatních na rozměry.

    Jinak k dílu, hodně se mi líbil, zasmál sem se a líbilo se mně celkově prostředí a provedení. Souhlasím s tím co říkal Honza - “Apple oslovuje čímdál větší komunitu lidí” což je naprostý fakt, a je otázka jestli je to dobře nebo špatně. Američani jsou v mentalitě jiní a osobně jsem zvědavý, jak se pohled na Apple výrobky (především iP) projeví v Evropě kvůli čímdál většímu okruhu lidí, kteří jsou odjakživa zvyklí na jiné telefony.
    Je taky trochu škoda, že každá drobnost, která se objeví u nějakého kusu bleskurychle proletí tiskem a opět špiní jméno tak skvělému výrobku jako je iP4.

    Jinak gratulace Petrovi k iBaby :) Těším se na Digit Nummer 50 snad to bude pecka

  17. s!DLo
    Posted 1. 07 2010 at 16:51 | Permalink

    Chalani, super…teším sa na ďalší diel ala iPhone 4 live :)
    a Petrovi samozrejme gratulujem!

  18. drahota
    Posted 1. 07 2010 at 16:55 | Permalink

    Popravdě jsem se nemohl dočkat na tento díl, možná proto jsem trochu zklamán.. Čekal jsem (stejně jako u iPadů), že budete mít iPhone4 už v ruce,což se nestalo,tak nějak mi i přišlo,že jsem slyšel to,co jsem si již četl z medií.
    iBabe ruleezzz !!! :D

  19. Posted 1. 07 2010 at 16:57 | Permalink

    Mě osobně iOS4 zklamal, protože na 3G ten systém opravdu nefunguje korektně. Chápu, že mám starý HW, ale doufal jsem, že to pojede lépe, ale asi pro klid na duši udělám downgrade, chbyět mi bude stejně asi pouze to vylepšení emailu, jinak nic…

    Do budoucna myslím, že to rozkouskování jednotlivých typů zařízení bude spíše mínus, ale s tím se nedá asi nic dělat.

  20. Tomáš Vrabec
    Posted 1. 07 2010 at 17:17 | Permalink

    Me pro zmenu video nejde vubec … iPod touch 3rd gen iOS4

  21. Posted 1. 07 2010 at 17:47 | Permalink

    Honzo, díky za zmínku o iDevcampu ;-) Tomášova přednáška byla obecně vyhodnocena jako nejlepší, má to v krvi.

    Jinak co se Microsim týče, Vodafone je u nás již potvrdil.

  22. Marek Žehra
    Posted 1. 07 2010 at 17:55 | Permalink

    Díky za další díl… Co se týká displeje na iPhone 4, tak to je věc, na kterou čekám už od uvedení první generace. Na fotky to bude určitě bomba.
    No a co se týká iOS4 na iPhone 3G, tak se zdá, že jsem asi jedinej člověk v republice (možná na světě), komu vyhovuje a je za něj vděčný :) Uznávám, že svižnost nic moc, ale je to o hooodně, ale opravdu o hodně svižnější, než kdybych měl JailBreak OS 3

  23. Posted 1. 07 2010 at 19:43 | Permalink

    super díl…

  24. Posted 1. 07 2010 at 21:03 | Permalink

    Pred par dnami sa zjavil projekt “The first iPhone 4 cinematic film” - prvy hrany film nakruteny na iPhone4 za pouzitia filmarskych technik a postupov.
    iPhone 4 nakruca 1280×720/30p HD video a znamy bloger a HDSLR propagator Philip Bloom spolu s Benjaminom Reeceom sa snazia dokazat ze kazdy moze nakrutit film s tym co ma v vrecku. Lenze tito tipci pouzivaju seriozne filmarske vybavenie spolu s iPhonom.
    Viac info tu:
    http://bit.ly/dtlHg4
    http://bit.ly/bCC5zs

  25. Pavel Kařízek
    Posted 1. 07 2010 at 21:16 | Permalink

    Vsadím se, že se to překvapení týká iTunes Store. Že by konečně plnohodnotný iTunes Store, když tak doléhala Evropská komise na Apple? :-) Vsadím se, že dokonce roku tu bude. Vláďa Janeček už o tom něco říkal, ten má vždy pravdu, tak snad i v tom, že bude Store.

  26. heptau
    Posted 1. 07 2010 at 21:34 | Permalink

    iOS 4 na iPhone 3G funguje dobre, ale nastava nejaky problem pri upgradu starsi verze (nesouvisi to s jalbreakem byt se to casto zminuje). Navod na opravu je na http://jablickar.cz/iphone-3g-a-ios-4-pomaly-system-ale-kdepak/

  27. Zdenek
    Posted 1. 07 2010 at 21:51 | Permalink

    Ahoj, chtel jsem se zeptat jestli jsem sam komu nejede html5 verze na iPhonu?

    Diky Zdenek

  28. Martin
    Posted 1. 07 2010 at 22:43 | Permalink

    Ahoj, kluci. Kromě cukání na počátku mi tedy dost vadí u Petra, celkem debilní umístění mikrofonu na rozepnuté ohnuté košili. Jemu rozumět asi jako kdyby mluvil do záchoda.

  29. Lukas
    Posted 1. 07 2010 at 22:45 | Permalink

    ahoj, diky za fajn dil a hezky prostredi u knihovny. osobne mam iPhone 3G a iOS4 tam jde fakt spatne, pomale a krom slozek je to pro me uplne stejny. Snad se v 4.1 polepsi…nebo spis doufam ze uz budu mit iPhone 4:)

  30. Posted 1. 07 2010 at 23:10 | Permalink

    @Lukas: Na kombinaci iPhone 3G a iOS 4.cokoli bych nespolehal. Uz z obchodnich duvodu to Apple nebude resit

  31. Posted 1. 07 2010 at 23:17 | Permalink

    @Martin: Vidis, kazdy den se ucime :) Priste to bude lepsi

  32. Posted 1. 07 2010 at 23:19 | Permalink

    @Jakub Brabec: Tom byl vazne uzasnej, asi si koupim Savannu :)

  33. Posted 1. 07 2010 at 23:20 | Permalink

    @drahota: rozumim a slibuju, ze udelame cokoli, aby byl fyzicky iPhone 4 co nejdriv…

  34. Posted 2. 07 2010 at 0:10 | Permalink

    @Ondřej: @Vodafone_CZ potvrdil, že od 1. července (což bylo včera, ale nevím jestli se tak nakonec už stalo) budou nabízet mimo standardní SIM i micro SIM karty pro iPad (takže očekávám/myslím si, že v jejich nabídce se objeví i iPhone 4).

  35. Posted 2. 07 2010 at 9:05 | Permalink

    S tím příštím natáčením Digitu přes iPhone to vidím docela reálně. Tady je jedna komerční záležitost pro Ducati točená celá na iPhone 4

    http://bit.ly/buxADj

  36. Posted 2. 07 2010 at 12:42 | Permalink

    @malysef: no technicky v tom problem nevidim. jen je problem mit 2x iPhone 4. Jednim natacet, druhym ukazovat :)

  37. HonzaC
    Posted 2. 07 2010 at 12:56 | Permalink

    já mám jiný problém …
    mám jeden iPhone4 z UK, ale nechce se aktivovat
    Moje T-Mo SIMka je už ořezaná dokulata, a je to horší než to bylo, takže prvotní vyrobení microSIM bylo OK.
    Nicméně pořád nejede, hlásí to
    The SIM card inserted … Only compatible SIM from a supported Carrier …
    jako by to bylo locknuté na operátora, což prý není
    Rozličné diskuse jsou poněkud rozpačité
    http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2487327&start=15&tstart=0

    Any ideas?

  38. Posted 2. 07 2010 at 13:22 | Permalink

    @Honza Brezina Takovej malej nepodstatnej problem :-) OK, tak někdy příště až bude víc dostupného HW :-)

  39. ygy
    Posted 2. 07 2010 at 18:31 | Permalink

    dnes som sa hral na 5 evenue s iphonom4 ten display je bomba ale pre mňa osobne v tom telefóne nevidím také WOW … neviem čím to bolo ale iphone4 bol v natývnych aplikáciách pomalší ako 3gs, v aplikáciách 3 strán bol zas rýchlejší iphone4.
    so signálom nemyslím že bude problém je síce pravda že keď to poriadne v jednom mieste zmácknete tak signál pôjde dole ale nikto nikdy ten telefón tak držať nebude … telefónom nefotím ani nekamerujem ale vylepšenia potešia. … telefón som sa pokúšal aj zakúpiť ale majú ďaleké dodávky a v tej dobe keby by mi to prišlo tu už niesom ….

  40. Posted 2. 07 2010 at 21:57 | Permalink

    Ta automatická korekce expozice vám ze začátku trošku zlobila, nejspíš se rozhodovala kterýmu geekovi dá přednost :-))

  41. Posted 3. 07 2010 at 6:56 | Permalink

    Ja si řikám kde to je točené :D v dejvicích vzahu :D naproti knihovmě :D

  42. Honza
    Posted 3. 07 2010 at 8:38 | Permalink

    Super díl! Moc se tesim na 50tku…hlavne si ji kluci uzijte at z toho taky neco mate :-) Skok padakem uz byl, ale treba takova jizda tankem…co vy na to :-D
    A gratuluji Petrovi k rodine a detatku!

    Uzijte si leto a dovcu!

    Honza

  43. Posted 3. 07 2010 at 10:59 | Permalink

    Dobrý den, když si koupím iPad v US tak až bude česká verze budu si moct nahrát češtinu do iPadu?

  44. Posted 3. 07 2010 at 18:11 | Permalink

    Pěkný letní díl o tom, co nás všechny zajímá, díky :-).
    iPhone 4 je moc pěkný a určitě moc dobrý, měl jsem 3Géčko a toto je už zase mnohem dál. Ale nekoupím si ho, protože nedám 20000 Kč za telefon. To je jediná moje morální překážka, i když stojí za to. Ty problémy kolem čtyřky neřeším, je jasné, že to má “pár” lidí takové problémy a díky tomu, že se jedná o produkt Apple, tak je to všude a opticky to vypadá, že ten problém má většina. Ale i špatná reklama je reklamou :-). Těším se na vaše zkušenosti s iP4.

  45. Kapky
    Posted 5. 07 2010 at 17:12 | Permalink

    Zdravím:) opět skvělej díl:) díky kluci:) jinak k tomu iPhonu, sestře se podařilo někde sehnat odblokovanej iPhone 4 32gb za nějakejch 18 000,- kč, tk by měl do Pátku dorazit..:) pak kdyžtak nahodím kontakt, od koho se to kupovalo, když bude spokojenost:) a ještě k těm micro-sim, myslím, že jsem teď někde četl, že všichni naši operátoři počítají s prodejem micro-sim právě kvůli poptávce po iPhonu a iPadu, tk uvidíme:) až dorazí iPhone, půjdu to omrknout:) zatím čus a jen tak dál pánové, vítečná práce:-P

  46. Posted 5. 07 2010 at 22:06 | Permalink

    @Petr Mara: Velka gratulace! Ja se snazim aby moje deti byly Applem postizene od utleho veku, tak doufam ze ve tvem pripade jde take o rozsirovani apple fans. Jenze tady mne napada filozoficka otazecka co Apple v post Jobs ere? Zmeni se neco? Kdo bude tahounem? Apple neni jen Jobs, jenze co si budeme namlouvat je to ten kdo ma vizi, kdo dokaze rict takto to bude a vsichni vime ze uspesni jsou despotove a nahradit je neni zadna hracka. Staci vzpomenout stareho pana Forda. Co takhle ponekud filozoficky dil? Nevim jestli je to dobry napad, a jestli by to nekoho zajimalo, treba by to nekoho zajimalo i jako zivy dil. Tak jeste jednou gratuluji a omlouvam se ze az tak pozde, tak pevne nervy a dobre spani.

  47. Petr Kopecky
    Posted 6. 07 2010 at 4:26 | Permalink

    kt omu signalu u iPhonu melete nesmysli jako mali kluci ,vyzkousel jsem asi 15 iphonu v apple storu a jakmile jsem chytil telefon do leve ruky asi do 30 vterin stratil signal a tedy prerusil hovor ,potom jsem prekryl jenom levy roh a ztrata signalu se opakovala - coz uazuje na zavaznou konstrukcni vadu a tedy vyrobeny zmetek sice krasnej telefon s kterym nemuzes volat a zadni SW reseni tuto chybu nemuze opravit to je jenom pravnicke kryti applu na podanou zalobu ,kde je apple zalovan ze prodaval dal a prodava dal vyrobek se zavaznou konstrukcni vadou -a pri kontraktu v USA na dva roky zaplatit za telefon $4000 si myslim je trosku predrazene ,ale to uz je jina vec -tak prestante tak srdce rvoucne vsechno chvalit -chtelo by to vic objektivity

  48. Fery
    Posted 6. 07 2010 at 13:01 | Permalink

    Dobrý díl, u nás u školy :-) až si koupíte iPhone 4, nechtěli byste prodat stávající 3GS studentovi?

  49. Posted 6. 07 2010 at 19:30 | Permalink

    iPhone 4 je skvělý! Už skoro 13 dní ho nemůžu pustit z ruky!

  50. Posted 6. 07 2010 at 21:53 | Permalink

    Tak to vypadá, že iPhone 4 bude spíš průšvih z konstrukčního hlediska. Zajímavý byl úplně první iPhone určitým jednoduchým a přehledným způsobem ovládání a hlavně pak typ 3G.
    @Michal : Podobný díl už tu byl. Jobs je až moc přeceňovaný. Je to dobrý byznysman v oblasti zábavního průmyslu. V IT je lepší jiný Steve, ten co myslí i na firemní byznys. Mluvím o IT, ne o nedávno uváděné souhrnné kapitalizaci.
    P.S. a pro děti, pokud mi bude dopřáno bych chtěl nějaké naše české, obyčejné hračky. Apple fan ať si je, až bude větší :-)

  51. Tom
    Posted 7. 07 2010 at 14:23 | Permalink

    @Petr Kopecky: Taky si myslim, ze vice objektivity by neskodilo.

    Kazde reseni ma sve vyhody, ale take mouchy.
    I Apple ma nektere vyrobky vynikajici a taky se najde par tech, ktere jsou uplne na hovno :-) Takze kluci, ukazte i ty trumfy z druhe kategorie ;-)

  52. Posted 7. 07 2010 at 22:33 | Permalink

    Jsem zvědavý, jak to bude vypadat se signálem iPhone 4 v Evropě. Pořád doufám, že to v našich podmínkách bude lepší. Na druhou stranu, když telefon držím přímo za anténu a navíc “zkratuji” antény pro různé typy služeb, asi to prostě problémy dělat bude. No, uvidíme, jak to bude vypadat ve velkém.

    A co se týče iOS 4, mám jej na svém iPod touch 2G. Sice se nepovedl první backup restore (upgrade si jej vynutil sám), takže jsem zkusil ještě DFU restore a od té doby běhá vše výborně. Všechno se zdá být svižné, ale přímé srovnání nemám. Na druhou stranu ten systém působí trochu mohutněji.

    Říkáte, že nemáte využití pro složky… Protože mám iPod touch a vlastně jsem ho kromě hudby kupoval i jako herní zařízení, mám v něm několik desítek her. Nehraju sice příliš často, ale zabíraly několik obrazovek, což později už nebylo moc příjemné. Teď je mám všechny na jedné obrazovce rozdělené do složek typu Logické, Deskové, Akční, Adventury atp. Kupodivu jsou i ty ikonky ve složkách celkem dobře vidět (Retina Display by to výrazně nakopl). Plus jsem si dal do složek pár aplikací, které tolik nepoužívám. Ale aplikací asi nikdy nebudu mít tolik, aby to mělo větší smysl. Navíc se složky poměrně pomalu otvírají a zavírají. To by mohli do budoucna vylepšit.

    Jinak pro složky moc velké využití taky nevidím. Na knihy jsou dvě aplikace, když beru iBooks a Kindle a nepočítám mraky knížek-aplikací… a dál taky nevím :-).

    Takže tak, díky za #49! :-)

  53. Posted 7. 07 2010 at 23:09 | Permalink

    @DJMyxin: a nemuzeme se dohodnout na zapujceni? Ze bychom jej ukazali divakum Digitu v praxi?

  54. Posted 7. 07 2010 at 23:09 | Permalink

    @Fery: no muzeme se zkusit dohodnout, az to bude aktualni :)

  55. Posted 7. 07 2010 at 23:12 | Permalink

    @Petr Kopecky: Petre, je pekne ze jste udelal nejakou osobni zkusenost s iP4, ale delat podle ni takoveto zavery? Pokud Vam iPhone 4 nevyhovuje, tak si ho nekupujte, na trhu je myslim dost alternativ. A my si ho radi vyzkousime a udelame si svuj nazor napriklad v okamziku, kdy Apple vyda slibovanou zaplatu

  56. Posted 7. 07 2010 at 23:13 | Permalink

    @Oldřich Mládek: chapu, osobne me ta cena taky dost trapi

  57. Petr Kopecky
    Posted 8. 07 2010 at 0:54 | Permalink

    Honza Brezina- iPhone si urcite nekoupim , protoze nechci mit nic spolecneho s AT&T ,ale jako vzdy me zajimaji vsechny novinky od applu ja si myslim ,ze u iphonu to je 100% problem konstrukce a tim , a ne SW.

  58. Posted 8. 07 2010 at 10:04 | Permalink

    @Petr Kopecký: Vy musíte být asi odborník, když víte, že je to 100% problém konstrukce? Jak říká Honza nijak bych se neukvapoval a počkal bych na update. Pak se o tom můžeme bavit. Já si zase docela dokážu představit, že je to problém sw nebo případně kombinace hw a sw a špatného signálu, ale to, že u všech recenzí, co jsem četl (engadget, gizmodo, technet) nikde chybu se ztrátou signálu nehlásili, což je podivné. Také to může být jen vadná série, která má nějaký vadný lak apod. Těch věcí může být hodně, ale tvrdit, že to je 100% chyba hw bych si nikdy netroufl.

  59. Petr Kopecky
    Posted 9. 07 2010 at 20:52 | Permalink

    SedRick- ja jsem si to sam vyskousel asi na deseti telefonech vystavenych v apple storu - samozrejme, ze problem lze vyresit castecne SW ,zvysenim prikonu na antenu, ale to jen castecne ,protoze pak muze dojit , ze telefon bude nebezpecny zdravi protoze to bude zaric a navic se snizi vydrz baterie -pokud nezakryjes treba jen prstem levy dolni roh funguje vsechno normalne- tudis to se SW nema co delat - to je jen maskovani problemu ze strany vyrobce a zoufala snaha zachranit situaci.

  60. jirka
    Posted 9. 07 2010 at 23:38 | Permalink

    @Petr Kopecky To bude presne ono,vy jste expert pres anteny atd.,ze?Napiste technikum od cupertina,urcite to nevedi a bude to jedine reseni. KOUMES

  61. Vit
    Posted 10. 07 2010 at 13:33 | Permalink

    Vsadim se, ze to prekvapeni je vstup Apple na cesky trh a zmena v distribuci Apple! Mluvi se o tom jiz dlouho.

    Vit

  62. Pavel
    Posted 11. 07 2010 at 8:24 | Permalink

    Ahoj kluci. Přiznám se, že asi od 4 minuty jsem čekal na konec, kdy řeknete, že video je natáčené iPhonem 4. No nic, tak snad příště -:)

  63. Jano Hass
    Posted 11. 07 2010 at 10:15 | Permalink

    Zdravím chlapi…
    Naozaj rád pozerám vaše videá a aj ked ste eplisti,páči sa že sa snažíte byt objektívny.Teraz ste to ale posrali…s tým iphonom 4 riadne…máte na youtube x videii,kde je vidno ako ten signál padá,pričom iné značky telefónov majú signál plný.Apple robí z ludí blbcov,že to je chyba softu.Jako tu nieje o čom diskutovat - je to chyba!!!Takže hodonotenie ktoré ste dali,ved tu ešte v predaji a ked neuvidím nevyskúšam a bla,bla je volovina.

    Škoda……… bacha nato nabuduce.

  64. Ondrej
    Posted 11. 07 2010 at 21:21 | Permalink

    Pokud mohu svym skromnym nazorem prispet:)

    K multitaskingu: ono je hlavne dobry, ze se vratite do aplikace presne tam kde ste ji opustili. Napriklad kdyz ctete anglickou knizku a potrebujete prelozit naky to slovicko:) tak nemusite vyskakovat z aplikace abyste v druhy neco jinyho zjistitli, proste se mezi nima prepinate, to je ten hlavni duvod+jiz zminene vyuziti v navigaci atd.

    K displeji: kdyz jste rikali ze to co mate je uplne dostatecne, tak ono kdyz se podivate na nejake HTC ktere ma napr 800×480, tak ten rozdil je proste porad videt oproti iPhonum, lepe se cte text a UI je jemnejsi, takze prostor pro zlepsovani displeje tu byl a byl nutny.

    K fotoaparatu: vetsinou jde o momentky na ktere se mi zrcadlovka brat nechce, a mit moznost i telefonem poridit rozumny fotky a videa je myslim dobry a bude se cim dal vic vyuzivat mobil oproti nejakym kompaktum. 5Mpx staci, ted jen vylepsovat tu optiku.

    K signalu: je okurkova sezona a o necem se psat musi, spousta problemu je na strane AT&T a netykaji se ostatnich zemi, americani maji pry problemy v nekterych lokalitach udrzet i hovor, natoz data. Test Mobilu potvrdil ze problemy se signalem nemeli.

    K tomu kam to bude kracet: rika se ze telefony budou cim dal vic vyuzivat ruzne senzory na vsechno mozne a tyto senzory budou moci vyuzivat aplikace, http://www.lukew.com/ff/entry.asp?1140

    k iAds: ty reklamy jsou tak zajimavy, ze na ne bude clovek klikat jen proto aby si je vyzkousel:) jak rikal Jobs, jsou interaktivni a zaroven emocionalne nabyte jako TV reklamy:) tak jsem zvedavej jak se budou vyplacet inzerentum, kdyz uzivatele na ne budou klikat jak zbesili:) uz ted nejaky vyvojar vydelal na iAds balik penez
    http://www.macrumors.com/2010/07/08/developer-earns-nearly-1400-in-one-day-with-iads/

  65. Posted 12. 07 2010 at 0:23 | Permalink

    @Jano Hass: Vidis Jano, a nesouhlasim s tebou. Na YouTube jsem videl spousty videi, ktere vypadali nejak a ja ve vysledku udelal jinou zkusenost. Mas na svuj pohled pravo a nikdo ti ho nebere. Stejne tak myslim, ze my mame nazor na svuj nazor/pohled nebo mozna zdrzenlivost….

  66. Posted 12. 07 2010 at 0:23 | Permalink

    @Pavel: jo jo, to by se nam taky libilo :)

  67. Posted 12. 07 2010 at 0:24 | Permalink

    @Vit: no to by bylo prekvapeni i pro nas :)

  68. Posted 12. 07 2010 at 8:13 | Permalink

    Super dil jako vzdy..uz ted se tesim na prekvapeni. Jinak ohledne iPADu , uz jste videli Android iPAD - aPAD?

  69. Posted 12. 07 2010 at 10:46 | Permalink

    @Jano Hass: Určitě bych neposuzoval (ne)funkčnost iPhonu 4 podle pár videí na youtube. Na tom také není nic objektivního. Pokud na tom budu mít velký zájem, dokážu podobné video natočit s každým mobilem. Já si spíš počkám si až se čtyřka dostane do ČR a všichni uvidíme jak to s tím signálem doopravdy je. Pak si můžu udělat objektivní názor sám, ne podle youtube. Doufám že se ho dočkáme brzy.

    Zatím mám 3G a přechod na iOS 4 rozhodně nedoporučuji, minulý týden jsem se rád vrátil k 3.1.3. Na 3GS to možná chodí lépe, ale s 3G je to hrůza. Navíc ten přechod ani nemá smysl, těch nových funkcí tam není moc. Ale těch záseků a zpomalení až až.

  70. jirka
    Posted 12. 07 2010 at 11:35 | Permalink

    @Kerpof:Jsem slysel hodne doporuceni zustat u 3.1.3.Ja mam taky 3g a jsem spokojenej s ios4,rychlostne mi to pripada srovnatelne a spolehlive,asi jsem stastlivec :)

  71. Posted 12. 07 2010 at 12:16 | Permalink

    @Jirka: Gratuluji, já to štěstí neměl. A to jsem to dělal i DFU restore. Já mám teď po přechodu z iOS4 na 3.1.3 měl pocit že mám 3GS :)

  72. ryowa
    Posted 12. 07 2010 at 18:27 | Permalink

    Kluci bomba! :)

    Velice rád sleduji vaše videa. Mám rád Apple, vlastním několik jejich produktů, tudíž jsou mi vaše témata blízké. Ale vaše videa jsou geniální, srší z váš neskutečný optimizmus, pohoda a převážně zábava. Jeden z dvojice “seriálů”, u kterého mám neustálý úsměv na tváři (BBT).. díky..;)

  73. Jano Haas
    Posted 12. 07 2010 at 20:19 | Permalink

    Honzo skus toto:

    http://superiphone.cz/2010/07/apple-iphone-4-nekolik-tydnu-s-novinkou-zkusenosti/

    to je presne ono….ja nepochybujem ,že tam kde je silný signál tak ani po uchopení nespadne.Ale mobil by mal telefonovať aj vtedy ked ti napr. na prechádzke po lese medveď odhryzne riť.A potrebuješ privolať pomoc.

    Inak ja nikomu nebránim v jeho názore.Vaše videa si myslím,že sú kvalitné a je to aj tým ako podávate informácie.A ja sa rád na to pozerám/ten s Krchou bol naj…/.Ale Honzo tak ako sa ty nebudeš pozerat na nejaké blbosti v TV tak ani ja sa nebudem pozerať na nejaké neobjektívne blbosti.A z mojej strany čiste sebecky….ak vám nejde len o apple ultras,ale aj o ludí ktorí sa radi dozvedia niečo o Apple/pretože aj to čo Jobs urobil proti flashu to pomohlo jak Html5 tak zároveň Flashu pretože nakopol Adobe/tak skuste byt trochu nad vecou.Držím palce.

  74. Posted 13. 07 2010 at 6:16 | Permalink

    Musim se priznat, ze v Anglii, jak jsem ho kupoval, tak jsem mel problem se signalem (podle drzeni na youtube) jak venku, tak v budovach. Do minuty padnul signal na nulu a pak treba i nekolik desitek minut bezuspesne vyhledaval. S dispejem jsem problem nezaznamenal. Ale zpet k te antene. Kdyz jsem letel zpet do CR, do meho cerneho mesta - Ostravy, tak jsem zapnul letovy mod. Od jeho vypnuti v Ove nemam nejmensi problem se signalem a to muzu drzet iPhone 4 jak chci. Uz jsem si vymenil i sim u Vodafonu a signal je proste pevny, ani nekolisa :-)
    PS: Kdyby neco, jsem na mailu (djmyxin@seznam.cz)

  75. Jano Haas
    Posted 13. 07 2010 at 16:19 | Permalink

    http://hnonline.sk/podniky/c1-44820070-uder-pre-apple-novy-iphone-nekupujte-radia-odbornici

    No asi fakt nieje o čom diskutovať čo sa týka iphonu4.
    Sám som zvedavý ako sa podarí z toho Applu vykorčuľovat.Každopádne sa teším na ten videocast.

  76. Petr Kopecky
    Posted 15. 07 2010 at 4:41 | Permalink

    pro vsechny ty, kteri me tady napadali,ze nicemu nerozumim a ze to neni HW chyba
    http://www.novinky.cz/internet-a-pc/mobil/205857-iphone-4-je-plny-nedostatku-odrazuje-od-koupe-vlivny-casopis.html

    Redaktoři vlivného amerického časopisu Consumer Reports otestovali nový mobilní telefon iPhone 4. V celkovém hodnocení odrazují zákazníky od jeho koupě. Prý trpí hned několika nedostatky, z nichž některé jsou dokonce i hardwarové. Analytici odhadují, že kvůli verdiktu časopisu by mohly Applu klesnout tržby.Jedním z hlavních problémů je u nového iPhonu 4 anténa, na kterou si stěžují zákazníci už od zahájení prodeje telefonu. Apple tvrdí, že je to pouze softwarová chyba, která půjde opravit jednoduchou aktualizací. [celá zpráva]

    Podle časopisu je ale chyba jinde. Redaktoři nechali vypracovat nezávislé testy, podle kterých je prý anténa pro telefon zcela nevhodná.

  77. jirka
    Posted 15. 07 2010 at 9:54 | Permalink

    @Petr Kopecky : Ja budu asi jeden z tech co vas “napadal”,nemyslel jsem to tak,ze o tom nic nevite,to samozrejme ne,ale ze pani z Coupertina toho vedi vice ;).Prispevek vyse dokonce vysvetluje osobni zkusenosti s telefonem a nema problemy nyni.Samotna antena je zajimave udelana a jako prvni serie telefonu bylo jasne,ze asi nejake mensi problemy budou.Urcite se to vyresi a myslim si,ze to pujde vetsinove i softwarovou cestou.

  78. jirka
    Posted 15. 07 2010 at 12:35 | Permalink

    @Petr Kopecky : http://superiphone.cz/2010/07/zmenil-apple-v-tichosti-material-tela-iphonu-4/ nezklamal nas apple :) porad precizni,ikdyz neco podelaji,tak to rychle resi :)

  79. Posted 19. 07 2010 at 21:56 | Permalink

    No tak u mě Jablko dost spadlo na dost špatnou ouroveň, sám jsem OSX ale konference kterou odprezentoval stylem porovnání a vysvětlování že tento problém se týká většiny “chytrých” mobilů je pro mě alespoň od něho nepochopena… Celá tiskovka vlastně bylo o tom že Apple tedy vydal nový nejelpší Iphone na svět i s tím že sám věděl že má problémy se signálem? :D A jen k tomu presentoval kolik jich prodali a za jakou dobu. Na konci všem vysvětlil že si mají koupit pouzdra a problém je vyřešen:D No tak povězte kdo máte nový iPhone? XD

  80. Posted 21. 07 2010 at 19:34 | Permalink

    Tak v Apple Store na pate ave. nemaji jediny iPad, a tak ho nemam ani ja. Ze ja si ho predem nerezervoval. Jenze kdo by si myslel ze je takhle dlouho po uvedeni nebudou mit skladem. :-(

  81. lay
    Posted 21. 07 2010 at 23:55 | Permalink

    Petr: Velika gratulace!!! Hlavne zdravicko… to je vic, nez vsechny jablicka sveta :) A jinak moc prijemnej dil… diky!

  82. Posted 25. 07 2010 at 18:57 | Permalink

    Muzeme se na 50ku tesit uz nekdy v dohledne dobe? :-D

  83. lens
    Posted 27. 07 2010 at 23:36 | Permalink

    Tak ma napadlo ze ked uz je ta 50tka mohli by ste ju dat ako online stream :)

  84. lens
    Posted 27. 07 2010 at 23:36 | Permalink

    Teda tym som myslel live

  85. SedRicK
    Posted 28. 07 2010 at 20:09 | Permalink

    Už aby byl srpen a to překvapení :D Jinak dneska jsem se ptal v O2 a už taky nabízej mikroSim. :D

  86. Ferda
    Posted 3. 08 2010 at 14:39 | Permalink

    Hoši máte na to roky. Zkuste z toho Vašeho slovníku vynechat to škaredé pomocné slovíčko “jako”!

  87. Koloko
    Posted 6. 08 2010 at 13:09 | Permalink

    já už chci 50ku !! pls :)

  88. Posted 6. 08 2010 at 16:56 | Permalink

    @Koloko: Uz se to renderuje pro stream, download je jiz k dispozici :)

  89. Posted 6. 08 2010 at 16:57 | Permalink

    @lens: 50ku nepovazujeme za az tak super specialni dil. Online stream ma smysl spojeny s nejakou zajimavou akci. Mozna webexpo???

  90. Posted 6. 08 2010 at 16:58 | Permalink

    @Michal: Posledni tyden se situace s dostupnosti iPadu dramaticky v USA zlepsila. Zrusili tel. objednavky a razem je mozne na prodejne iPady potkat a koupit. Neni to na 100%, ale sance je tak 50:50

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*
« Back to text comment